Bank Zachodni WBK ruszył z programem startMEup, do którego zaprasza autorów rozwiązań technologicznych z obszaru usług finansowych. Dziś do wyzwania dot. dyrektywy PSD2 dołączają cztery kolejne, a pomysłodawcy najlepszych powalczą o możliwość przeprowadzenia PoC swojego rozwiązania w Banku.

“Z-bot-uj nam człowieka”, “Ubezpieczenia 2017+”, “Podsumuj spotkanie” i “Meet Me Up” – to cztery kolejne wyzwania, które starMEup stawia przed startupami zainteresowanych branżą fintech. Jeśli pracujesz nad innowacyjnym rozwiązaniem, z którego mogliby skorzystać klienci lub pracownicy banku i chcesz zdobyć szansę na sprawdzenie własnego pomysłu w praktyce, wejdź na stronę i odpowiedz na wyzwanie startMEup Banku Zachodniego WBK.

Najlepsze pomysły mogą liczyć na pomoc mentorską specjalistów do IT, finansów i innowacji w biznesie oraz możliwość przeprowadzenia PoC swojego projektu.

Sprawdź swój pomysł w praktyce

startMEup to program stworzony przez Bank Zachodni WBK, którego celem jest zidentyfikowanie innowacyjnych rozwiązań z branży fintech. Częścią programu jest podjęcie przez zainteresowanych wyzwań, które polegają na dostarczeniu rozwiązań dla klientów lub pracowników BZ WBK. W zamian za rozwiązanie, organizator umożliwi wybranym startupom realizację PoC.

Program startMEup został podzielony na trzy etapy. W pierwszym, eksperci Banku Zachodniego WBK poddadzą analizie i ocenie wszystkie rozwiązania odpowiadające na wyzwania. Podczas drugiego etapu najlepsze rozwiązania przejdą weryfikację pod kątem potencjału wdrożeniowego. Ostatni etap to wspólna praca startupu i mentorów BZ WBK nad przygotowaniem PoC, a na jego podstawie rekomendacji wdrożenia.

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w programie startMEup? Wystarczy podjąć się jednego z przedstawionych niżej wyzwań, zarejestrować swój startup na stronie i zaprezentować swoje rozwiązanie. Wyzwania są kierowane do dojrzałych startupów, najlepiej w fazie growth.

Wyzwania:

1. „Z-bot-uj” nam człowieka

Zadaniem startupów będzie dostarczenie rozwiązania opartego o IA do obsługi klientów odwiedzających stronę www.bzwbk.pl. Bot powinien służyć do wspierania doradców banku w komunikacji z klientami za pośrednictwem chatu. Wyzwanie obejmuje przedstawienie propozycji rozwiązania opierającego się na botach generujących odpowiedzi na czatach.

2. Ubezpieczenia 2017+

Startup z branży Insurtech biorący udział w tym wyzwaniu powinien dysponować rozwiązaniem z zakresu ubezpieczeń (C/UX experience, customer-friendly solutions) wyróżniającym się innowacyjnością i niepowtarzalnością. Organizator szuka narzędzia wspierającego doradców przy przygotowaniu oferty ubezpieczeniowej dopasowanej pod konkretne potrzeby klienta. 

Wyzwanie obejmuje przedstawienie propozycji rozwiązania analizującego potrzeby klientów na podstawie zróżnicowanych danych.

3. Podsumuj spotkanie

Organizatorzy startMEup w tym wyzwaniu poszukują narzędzia wspierającego doradców Banku Zachodniego WBK. Wyzwanie obejmuje przedstawienie propozycji narzędzia do automatycznego wysyłania klientom mailowego podziękowania za spotkanie z doradcą w oddziale wraz z jego podsumowaniem i szczegółami przedstawionej oferty oraz pakietem niezbędnych dokumentów. 

4. Meet Me Up

Startupy biorący udział w tym wyzwaniu powinny dostarczyć narzędzie umożliwiające umówienie spotkania w oddziale, z którego będą mogli korzystać zarówno klienci (obecni jak i potencjalni) oraz doradcy. Wyzwanie obejmuje przedstawienie propozycji rozwiązania opierającego się o intuicyjną aplikację powiązaną dwutorowo – ze stroną www/aplikacją BZ WBK oraz kalendarzem doradców w poszczególnych oddziałach.  

Aby odpowiedzieć na dane wyzwanie, zainteresowane startupy będą musiały jedynie wypełnić krótki formularz rejestracyjny na stronie i dołączyć do niego opis startupu oraz charakterystykę funkcjonalności zaproponowanego rozwiązania. Na zgłoszenie organizatorzy startMEup czekają do 14.05.2017.

Komentarze (0)