5 startupów, które wezmą udział w InCredibles. Rozwiną się pod okiem Sebastiana Kulczyka

Dodane:

Adam Sawicki, Redaktor prowadzącyRedaktor prowadzący MamStartup Adam Sawicki

Udostępnij:

Sebastian Kulczyk wybrał 5 startupów, które wezmą udział w akceleratorze InCredibles. Podczas najbliższych tygodni wybrane projekty będą spotykać się z mentorami, odwiedzą Campus London i będą mieć szansę na zdobycie 100 tysięcy dolarów.

Na zdjęciu: Sebastian Kulczyk, CEO Kulczyk Investments | fot. materiały prasowe

Do udziału w pierwszej edycji programu akceleracyjnego InCredibles zgłosiło się 426 startupów, spośród których wytypowano finałową dziesiątkę. Jej przedstawiciele zaprezentowali się w piątek przed komisją konkursową, wyjaśniając na czym polegają ich biznesy oraz odpowiadając na pytania jury. Po tym wybrano pięć projektów, które przez najbliższych kilka tygodni rozwiną się pod okiem Sebastiana Kulczyka.

Oto one:

1. Archdesk

System do zarządzania pracą w fabrykach i firmach budowlanych. Jego podstawowym zadaniem jest uproszczenie przepływu informacji między pracownikami, którzy wykonują swoje obowiązki na przykład w biurze i na placu budowy czy przy taśmie produkcyjnej. Używając go, mogą jednym kliknięciem poinformować swoich kolegów o postępach.

2. Hotailors

Platforma turystyczna dedykowana agencjom turystyczny, dzięki której mają zyskać przewagę konkurencyjną nad takimi gigantami jak Booking.com i Trivago. Agreguje oferty dla wybranego klienta i spośród nich samodzielnie wybiera hotele, które najbardziej mają odpowiadać potrzebom danego użytkownika. Ma to skrócić czas pracy agencji.

3. Radionet

System do umieszczania reklam w rozgłośniach radiowych, które korzystają z internetowego streamingu. Pomysłodawcy rozwiązania tłumaczą, że można je porównać do Google AdWords, bo tak samo zbiera informacje o słuchaczach i pozwala na personalizację reklam, odgrywanych między utworami i słuchowiskami.

4. Tidio

Komunikator biznesowy przeznaczony dla małych i średnich firm. Od Slacka różni się tym, że agreguje w jednym miejscu wiadomości ze wszystkich innych popularnych kanałów jak na przykład LiveChat i mail. Do tego pozwala na wdrożenie wyspecjalizowanych botów, które zautomatyzują komunikację i obsługę poszczególnych zadań.

5. UserEngage

Platforma do automatyzacji marketingu, która po wdrożeniu w firmie, śledzi aktywność na stronie interetowej. Zbiera informacje o odwiedzających, rejestruje jakie treści i produkty ich interesują oraz ułatwia zoptymalizowanie witryny pod użytkowników. Dzięki jednodniowej instalacji ma stanowić alternatywę dla korporacyjnych systemów.

Najważniejszy etap

– To nie finał a nawet nie półmetek, bo dopiero teraz rozpoczynamy najważniejszy etap. Dzięki unikatowej formule programu InCredibles, ruszamy z „szyciem na miarę” optymalnej akceleracji dla naszych spółek. A czy program był pożyteczny, za dwa miesiące ocenią sami finaliści – powiedział dyrektor generalny Kulczyk Investments i organizator programu akceleracyjnego Sebastian Kulczyk.

Podczas najbliższych tygodni wybrane startupy będą spotykać się z mentorami, odwiedzą Campus London i zyskają szansę na zdobycie 100 tysięcy dolarów. – Przed wybranymi firmami stoi wiele wyzwań, jednak ostatecznie na końcu drogi jest zwielokrotnienie szans na sukces projektowanego biznesu i zdobycie w krótkim czasie doświadczeń i wiedzy, które mentorzy zdobywali przez lata. Tym właśnie powinna być ta akceleracja – skróceniem drogi do sukcesu – powiedział Piotr Pietrzak, CTO IBM Poland&Baltics.