Debiut Yanosika na Giełdzie

Dodane:

Karolina Halik Karolina Halik

Udostępnij:

Producent komunikatora Yanosik – Neptis S.A. – 10 lipca 2014 roku zadebiutował na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma na rynku New Connect szuka pieniędzy na rozwój. W pierwszym dniu przyniosła “zyski” inwestorom.

Spółka z Poznania wykonała pierwszy krok w kierunku głównego rynku GPW. W dniu debiutu polskiej spółki Neptis S.A., o godzinie 17:00 kurs akcji był na poziomie 51,59 zł. Dziś, kilka minut po godzinie 9:00 notowania akcji spółki znacznie wzrosły. Kosztowały już ponad 70,00 zł. Wynik po pierwszym dniu na New Connect jest optymistyczny, jesteśmy ciekawi, jak będzie przedstawiał się w przyszłości.

Źródło: Facebook

Aplikacja Yanosik umożliwia kierowcom komunikację w czasie podróży przy użyciu najnowszych osiągnięć technologicznych. Jest to narzędzie, które nieustannie monitoruje sytuację na drogach, pozwala na uniknięcie korków i radarów. Projekt dzięki aktywności społeczności cały czas zwiększa swoją skuteczność.

Twórcy zwrócili uwagę także na innych użytkowników dróg – autostopowiczów, dla których stworzyli odrębną aplikację umożliwiającą porozumiewanie się z kierowcami. Aplikacje zostały pobrane ponad 1,5 miliona razy i przez ponad cztery lata funkcjonowania na rynku zgromadziła wokół siebie aktywną społeczność, która od teraz przez zakup akcji może stać się także formalnym właścicielem systemu.

Wejście na GPW to możliwość pozyskania kolejnych środków finansowych na rozwój firmy i wdrożenie kolejnych projektów, co twórcy zadeklarowali na swoim profilu na Facebooku po debiucie na giełdzie. Rynek New Connect, przeznaczony dla młodych startupów i rozkręcających się firm oraz przedsięwzięć z wypracowaną pozycją na rynku, wydaje się odpowiedni dla Yanosika.