... ... ...

Nowa odsłona Sotrendera

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

16-12-2016

Informacja prasowa
Sotrender, narzędzie do analizy i raportowania działań marketingowych w mediach społecznościowych prezentuje zupełnie nowy, przejrzystszy panel dostosowany do potrzeb użytkowników. Odświeżony wygląd uwypukla najczęściej używane funkcje narzędzia oraz prezentuje dane w przejrzysty sposób.

Poza panelem, Sotrender zaprasza też do odwiedzenia strony internetowej i bloga również w nowej odsłonie.  

Na zdjęciu: dr Jan Zając, CEO Sotrendera

Poprzedni wygląd narzędzia został wprowadzony w 2012 roku. 4 lata to dość dużo w branży interaktywnej i social media, dlatego nadszedł czas na zmiany. Zmiany w panelu zostały oparte na dokładnej analizie zachowań użytkowników narzędziu oraz najnowszych trendach w projektowaniu aplikacji.Działamy w obszarze badań i analiz social media od 6 lat. To długo, w tym czasie prawie wszystko się zmieniło - same platformy - czy ktoś pamięta o Naszej Klasie? - rynek czy potrzeby klientów. Narzędzia też muszą się rozwijać, aby umacniać swoją pozycję na rynku i dostosowywać się do zmieniających się potrzeb użytkowników. - mówi Jan Zając, prezes i twórca Sotrendera. 

Użytkownicy najwięcej uwagi poświęcają raportowaniu działań  i śledzeniu konkurencji, dlatego właśnie te dwa moduły zostały rozszerzone. Użytkownik może porównać się z konkurencją poprzez tworzenie grup do ośmiu profili oraz sprawdzać na bieżąco statystyki dla wybranych profili. Dane pokazują, kiedy użytkownicy najczęściej angażowali się w komunikację marki, jaki rodzaj treści jest najskuteczniejszy oraz jak na nie reagowali. Śledzenie poczynań i porównywanie działań stało się dużo łatwiejsze i prostsze, łatwiej także wyciągać wnioski z danych dzięki klikalnym wykresom, prowadzącym do aktywności profili w wybranym okresie. 

Nowości w raportowaniu to wprowadzenie nowego formatu raportów - wkrótce będzie można wygenerować edytowalny raport w formacie .ppt - oraz raporty porównawcze, które obejmują aktywności wybranych grup profili. 

Zmieniło się także samo zaplecze narzędzia. Odświeżony Sotrender został przepisany od podstaw w nowoczesnej technologii AngularJS. Aplikacja jest obecnie o wiele szybsza w działaniu, wzbogaciła się o kilka ciekawych funkcji - zwłaszcza w obszarze porównania z konkurencją a onboarding z automatycznymi sugestiami ułatwia rozpoczęcie pracy w panelu - mówi Beata Zielińska, Product Manager w Sotrenderze.

Nowy wygląd i funkcje w narzędziu to początek większych zmian w Sotrenderze. Cele firmy to dostarczanie jeszcze dokładniejszych danych i wskazówek dla marketerów na całym świecie. Sektor reklamy w social media dynamicznie rośnie (75% wzrostu segmentu rok do roku w Polsce, w USA 57% - dane IAB), a same media społecznościowe stają się coraz ważniejszym elementem komunikacji marek z klientami. 

Komentarze (0)