... ... ...

McDonald’s wprowadza nowe interaktywne gry dla rodzin

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

13-01-2016

Informacja prasowa
McDonald’s Polska zaprezentował nową wersję Happy Studio, aplikacji interaktywnej zawierającej szereg edukacyjnych gier i zabaw. Zostały one zaprojektowane przy współpracy z ekspertami od rozwoju i zabaw dziecięcych, tak aby zapewnić dzieciom ekscytującą przestrzeń zabawy, która rozwija wyobraźnię.

Odświeżona aplikacja zawiera nowe kategorie gier, dzięki którym dzieci mogą wcielać się role wynalazcy, artysty oraz muzyka. Każda z nich pozwala rozwijać takie cechy jak kreatywność, pamięć, koncentrację, a także umiejętność logicznego myślenia, zachęca też do aktywności fizycznej. W nowych grach pojawili się bohaterowie uwielbianego przez dzieci na całym świecie filmu Fistaszki. Kolejne postaci w aplikacji będą pojawiały się w przy okazji premier nowych zabawek w zestawach Happy Meal.

 - Aplikacje w coraz większym stopniu są częścią życia najmłodszych. Zdarza się, że korzystają z nich bardziej regularnie niż ich rodzice. Wiedząc o tym, stworzyliśmy bezpieczną strefę, w której dzieci mogą świetnie się bawić i uczyć w towarzystwie znanych i lubianych postaci - mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. zasobów ludzkich i korporacyjnych McDonald’s Polska

Dzięki Happy Studio dzieci mogą kontynuować zabawę także bez urządzeń elektronicznych – na przykład konstruując gitarę z domowych sprzętów czy tworząc szaloną naukową miksturę.

Happy Studio w wersji na urządzenia mobilne jest dostępne w App Store i Google Play Store oraz jako strona internetowa happystudio.com Aplikacja jest w pełni bezpieczna i darmowa. Do utworzenia konta niezbędne jest podanie karty kredytowej, jednak żadne opłaty nie są pobierane. Wersja dostępna w przeglądarce wymaga zgody rodziców, którzy muszą wykonać proste działanie matematyczne, by dziecko mogło korzystać z aplikacji. W Happy Studio nie pojawiają się żadne reklamy.

Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB&tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy OMD Macroscope. Z kolei Agencja 24/7Communication jest odpowiedzialna za działania PR.

fot. pixabay.com

Komentarze (0)