Ściągaj przed klasówką. Nowa aplikacja mobilna podbija serca uczniów

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Rebel.to, to obecnie najpopularniejsza w Polsce aplikacja edukacyjna dla gimnazjalistów. Zadebiutowała na rynku we wrześniu 2015 roku, a już korzysta z niej ponad 150 tysięcy uczniów i liczba ta stale rośnie!

Aplikacja zawiera fiszki edukacyjne przygotowane na podstawie blisko stu podręczników do dziewięciu przedmiotów gimnazjalnych. Rebel.to otwiera również możliwości reklamowe dla marek, które chcą dotrzeć ze swoim przekazem do ściśle określonej grupy młodych odbiorców.

Zdjęcie główne artykułu by jeshoots.com

Aplikacja Rebel.to jest najpopularniejszą bezpłatną aplikacją edukacyjną w Google Play oraz AppStore. Co stoi za jej sukcesem? – Jest nowoczesna, dostosowana do potrzeb nastolatków, a przede wszystkim w prosty i szybki sposób pozwala sprawdzić swoją wiedzę ze wszystkich przedmiotów – tłumaczy Marcin Wojtyński, dyrektor ds. strategii i nowych biznesów z wydawnictwa Nowa Era, właściciela aplikacji. – To pierwsza aplikacja z bazą informacji tworzoną przez ekspertów i redaktorów podręczników szkolnych, a nie userów. Dajemy więc nastolatkom gwarancję, że materiał jest poprawny – dodaje. W bazie aplikacji znajduje się blisko sto podręczników gimnazjalnych dostępnych na rynku. Pytania na fiszkach dotyczą poszczególnych rozdziałów i podrozdziałów z każdego podręcznika. Przejrzysty interfejs oraz intuicyjne menu pozwala szybko przypomnieć sobie najważniejsze zagadnienia przed lekcją.

Aby skutecznie zaistnieć w świecie nastolatków, Rebel.to. opiera się na funkcjonalnościach z popularnych serwisów społecznościach. Logując się do aplikacji każdy użytkownik zapisuje się do swojej klasy. Jeśli jeszcze jej nie ma – może ją stworzyć i zaprosić do niej znajomych. Taki podział to doskonałe udogodnienie dla firm, które chcą dotrzeć ze swoim przekazem do konkretnej grupy odbiorców. Dzięki funkcjonalności aplikacji kampanie reklamowo-promocyjne mogą być targetowane np. po miastach, województwach, szkołach i poziomach klas lub zainteresowaniach danym przedmiotem szkolnym. Dalsza rozbudowa aplikacji pozwoli na docieranie do coraz szerszej grupy odbiorców – biorąc pod uwagę wszystkie poziomy nauczania w Polsce, może to być nawet kilka milionów uczniów.

Deweloper aplikacji zadbał także o dodatkowe funkcjonalności. Po zalogowaniu użytkownik ma do dyspozycji plan lekcji oraz terminarz zadań, który sam w sobie jest skutecznym miejscem promocyjno-informacyjnym. Można w nim dodać informacje o dodatkowym wydarzeniu np. premierze filmu lub promocji w sklepie. Rebel.to przypomni użytkownikowi o akcji – 24 i 12 godzin przed wydarzeniem, poprzez system wiadomości push.

O Rebel.to zrobiło się głośno, nie tylko z uwagi na szybko rosnącą społeczność użytkowników, ale także z uwagi na innowacyjne narzędzia i formy promocji, zastosowane podczas kampanii. Branża marketingowa szeroko komentowała pierwszą w Polsce kampanię z zastosowaniem plakatów anamorficznych. Anamorfoza to inaczej zniekształcenie proporcji grafiki, rysunku lub zdjęcia tak, aby można było odczytać obraz wyłącznie przez obiektyw aparatu w smartfonie. Oryginalne plakaty Rebel.to rozwieszono w gimnazjach w całej Polsce, a do pobrania darmowej aplikacji zachęcało hasło: „Nie bądź jeleń, ściągaj przed klasówką!”. Do współpracy Nowa Era zaprosiła także popularnych vlogerów i „snapchaterów”: m.in. Littlemooonster96 oraz xPatlyka. W lutym 2016 r. aplikacja uzyskała także nominację w prestiżowym konkursie Mobile Trends Awards 2016.