– To dobry pomysł – myślisz i masz nadzieję, że zbijesz na nim fortunę. Ale czy na pewno jest tak dobry, jak sądzisz? Społeczność Hatchli pomoże ci to ocenić.

fot. zrzut ekranu z filmu prezentującego Hatchli | YouTube

Według Iana Hansborougha każdy ma pomysły. Jednak zbyt często przepadają one bez żadnego echa, bo ich twórcy ani nie wcielają ich w życie, ani nawet nie testują; przez to nikt inny poza pomysłodawcami o nich nie wie. Żeby rozwiązać ten problem stworzył społeczność przedsiębiorców, wynalazców i innowatorów, którzy dzielą się ze sobą pomysłami, opiniują je i udzielają sobie nawzajem wskazówek. Słowem: dają feedback. 

Sercem tej społeczności jest desktopowa i mobilna aplikacja Hatchli. Po rejestracji każdy z użytkowników może głosować na najlepszy jego zdaniem pomysł. Dzięki temu wiadomo, który z ich może przypaść do gustu szerszego grona internautów. Do tego można zapisywać cudze koncepcje na swoim profilu oraz komentować je. W ten sposób jeszcze przed wystartowaniem z biznesem możesz ocenić jego potencjał i zainteresowanie potencjalnych klientów. 

Przeczytaj poprzedni artykuł z cyklu pt. „Z Product Hunta”.

Komentarze (0)