... ... ...

Poznań Plaza wdrożyła beacony

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

02-10-2015

Informacja prasowa
Poznańska galeria Poznań Plaza wraz z początkiem września rozpoczęła innowacyjny program angażowania klientów w spersonalizowany proces zakupowy za pomocą beaconów. Dzięki nim klienci dowiedzą się o aktualnych promocjach.

Dzięki rozmieszczeniu na terenie Poznań Plaza sensorów beacon, klienci galerii, którzy posiadają telefon z systemem Android (wersja powyżej 4.3) z zainstalowaną aplikacją Qpony oraz włączonym bluetooth mogą otrzymywać atrakcyjne oferty rabatowe na swojego smartfona.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Poznań Plaza głównie kładzie nacisk na jakościowe przetestowanie szczegółowych scenariuszy komunikacji z klientami. Dana oferta rabatowa wysyłana jest z kilku beaconów, tzw. obszarów, a nie z pojedynczego beaconu, tak aby prawdopodobieństwo jej otrzymania na miejscu w galerii wzrosło. Oprócz komunikacji beaconowej, wszyscy poznaniacy mający dostęp do dedykowanego folderu Poznań Plaza dwa razy w miesiącu otrzymają wiadomość push, informującą o najważniejszych wydarzeniach w Galerii oraz ciekawych zniżkach.

Największą wartością dla klientów jest dostęp do specjalnie przygotowanych zniżek oraz informacji o aktualnych promocjach. W dedykowanym folderze Poznań Plaza użytkownicy mogą przeglądać atrakcyjne rabaty jak również dodać do ulubionych te, które najbardziej odpowiadają ich preferencjom. W Poznań Plaza innowacyjne rozwiązania badamy pod względem ilościowym oraz jakościowym. Podczas pilotażu zasięg zapewnia nam popularna platforma, a jakościowo sprawdzamy interakcję klientów odwiedzających galerię z zaproponowanymi nowoczesnymi rozwiązaniami - podkreśla Marcin Lenkiewicz, Dyrektor Sprzedaży w Qpony.

fot. pixabay.com

Komentarze (0)