... ... ...

Poznań Plaza wdrożyła beacony

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

02-10-2015

Informacja prasowa
Poznańska galeria Poznań Plaza wraz z początkiem września rozpoczęła innowacyjny program angażowania klientów w spersonalizowany proces zakupowy za pomocą beaconów. Dzięki nim klienci dowiedzą się o aktualnych promocjach.

Dzięki rozmieszczeniu na terenie Poznań Plaza sensorów beacon, klienci galerii, którzy posiadają telefon z systemem Android (wersja powyżej 4.3) z zainstalowaną aplikacją Qpony oraz włączonym bluetooth mogą otrzymywać atrakcyjne oferty rabatowe na swojego smartfona.

Poznań Plaza głównie kładzie nacisk na jakościowe przetestowanie szczegółowych scenariuszy komunikacji z klientami. Dana oferta rabatowa wysyłana jest z kilku beaconów, tzw. obszarów, a nie z pojedynczego beaconu, tak aby prawdopodobieństwo jej otrzymania na miejscu w galerii wzrosło. Oprócz komunikacji beaconowej, wszyscy poznaniacy mający dostęp do dedykowanego folderu Poznań Plaza dwa razy w miesiącu otrzymają wiadomość push, informującą o najważniejszych wydarzeniach w Galerii oraz ciekawych zniżkach.

Największą wartością dla klientów jest dostęp do specjalnie przygotowanych zniżek oraz informacji o aktualnych promocjach. W dedykowanym folderze Poznań Plaza użytkownicy mogą przeglądać atrakcyjne rabaty jak również dodać do ulubionych te, które najbardziej odpowiadają ich preferencjom. W Poznań Plaza innowacyjne rozwiązania badamy pod względem ilościowym oraz jakościowym. Podczas pilotażu zasięg zapewnia nam popularna platforma, a jakościowo sprawdzamy interakcję klientów odwiedzających galerię z zaproponowanymi nowoczesnymi rozwiązaniami - podkreśla Marcin Lenkiewicz, Dyrektor Sprzedaży w Qpony.

fot. pixabay.com

Komentarze (0)