Właśnie wystartowała zbiórka społecznościowa, która ma się stać sprawdzianem dla ECOmonster – startupu łączącego ekologię z innowacyjnym podejściem do realizowanej sprzedaży.

fot. materiały prasowe 

Torby ECOmonster są alternatywą dla obecnych rozwiązań, skostniałej branży plastikowych reklamówek. Startup chce wprowadzić do sklepów ekologiczną i ciekawą odpowiedź na plastikowe „taśki”.

Najważniejsze cechy produktów ECOmonster, a zarazem przewaga nad konkurencją to:

1. Ekologia

Torby wyprodukowane z materiału pochodzącego z recyklingu. Papier nie jest materiałem szkodliwym dla środowiska naturalnego w procesie biodegradacji. Torby papierowe 4 razy częściej niż plastikowe poddawane są recyklingowi. 

2. Proces realizacji sprzedaży toreb

Założeniem startupu jest dawanie możliwości wyboru klientom. To osoba znajdująca się przy kasie będzie mogła sobie wybrać model torby, wzór, grafikę. Start-up planuje wprowadzić do sklepów stojaki, z co najmniej 3 różnymi projektami do wyboru. To, że klient sam sobie wybrał  projekt torby, który mu się spodobał wydłuża cykl życia torby ECOmonster (ilość ponownych użyć), bijąc na głowę średni czas życia plastikowej reklamówki. 

3. Grafika

Ciekawe grafiki i brak odrażającego logo są kolejnym powodem dla którego klienci chętniej będą sięgać po torby ECOmonster. 

4. Projekty/serie produkcyjne

Regularne odświeżanie projektów na sklepowych stojakach, wymiana toreb oraz grafik tworzą wokół produktów ECOmonster otoczkę „kolekcjonerską”.

Takie połączenie ekologii i innowacyjnego podejścia do realizacji sprzedaży toreb daje w efekcie ciekawą alternatywę dla obecnie panującego trendu plastikowych reklamówek.

Komentarze (0)