Ciągle młody, dynamicznie rozwijający się w Polsce crowdfunding stał się świetnym sposobem na sfinansowanie realizacji pomysłów dla zdolnych osób, działających z ikrą. Coraz większa ilość akcji i rosnące zaangażowanie Polaków we wspieranie projektów jest widoczne gołym okiem.

Platformy crowdfundingowe przyciągają nie tylko młodych artystów, którzy zbierają kasę na studio czy hobbystów chcących zrobić coś ekstremalnego. Coraz więcej biznesów, startupów i akcji społecznych korzysta z możliwości tłumu! Widać to po rekordowych w Polsce akcjach!

O sile społecznego finansowania doskonale wie mecenas polskiego crowdfundingu, Michał Wawrzyniak, którego akcja kilka dni temu pobiła NOWY REKORD, zbierając ponad 287 475 złotych. To wynik na dzień 18 maja 2015, a do końca akcji zostało jeszcze 20 dni! Poprzedni rekord należał do akcji mającej na celu reaktywację magazynu „Secret Service” i wynosił 284 110 złotych.

Dlaczego crowdfunding?

Michał Wawrzyniak, to przedsiębiorca z Kalisza, założyciel MentalWay i autor bestsellerowej książki „Guru Kultu..ry”. Crowdfundingiem interesował się od dawna, współorganizował pierwszą konferencję na ten temat w Polsce. Aktywnie wspiera rozwój tej działalności w Polsce i za granicą.

Realizując swoją nową ideę – ogólnopolską trasę HEJTBUSTERS, czyszczącą miasta Polski z hejtu, sam postanowił skorzystać z jednej z platform – Wspieram.to. Nie mógł wybrać lepiej. Chcąc zrealizować akcję społeczną przeciwko wszechobecnej, bezpodstawnej nienawiści, zaangażowanie wielu osób w ten sposób było strzałem w dziesiątkę!

O akcji Hejtoholik

Celem akcji jest zebranie pieniędzy potrzebnych na zorganizowanie ogólnopolskiej trasy HEJTBUSTERS. Trasa będzie połączona z nadchodzącą książką Michała Wawrzyniaka „HEJTOHOLIK” i skupi się na edukacji ludzi na temat radzenia sobie z krytyką, plotkami, hejterami i podcinającymi skrzydła negatywizmom.

Autor spotka się w 10 miastach ze wspierającymi osobami, aby przekazać im swoją wiedzę, podpowiedzieć i uświadomić, jak mogą zwalczać ten problem w swoim codziennym życiu.

PRZECZYTAJ WIĘCEJ O AKCJI I PROBLEMIE HEJTU:

www.wspieram.to/hejtoholik

 

Przyczyna sukcesu

Bogate doświadczenie Michała, który wspiera wiele akcji, zarówno finansowo, jak i dając swoje know-how, jego znajomość z właścicielami polskich portali (Wspieram.to, Polak Potrafi), a także zagranicznych (Indiegogo), dało mu wiele cennych wniosków. Wykorzystał je na maxa, a efekt pojawił się natychmiastowo.

Bez wątpienia, ważnymi czynnikami wpływającymi na pobicie rekordu były:

IDEA AKCJI – zdecydowanie trafia do ludzi! Kto nie chce pozbyć się hejterów ze swojego życia?

NAGRODY dla wspierających mają potężną wartość i ciężko im się oprzeć.

PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE – akcja była przygotowana tak, jak kampania marketingowa,

FANI – oddani klienci, którzy nadali rozpędu w początkowej fazie projektu.

Siłę akcji potwierdza pojawienie sponsora na 123 000 złotych! To także rekordowa kwota wsparcia odnotowana w Polsce! Idea akcji bardzo spodobała się organizatorom miejskiego biegu przetrwania Men Expert Survival Race, którzy uznali, że działalność Michała doskonale się z nimi uzupełnia.

Zarówno akcja HEJTOHOLIK, jaki i Secret Service pokazały, że przedsiębiorcy i firmy mogą z dużym powodzeniem korzystać z tej formy finansowania swojej działalności albo projektów. 

Michał Wawrzyniak przewiduje świetlaną przyszłość crowdfundingowi i sam zamierza dalej korzystać ze wsparcia tłumu. Ponad ćwierć miliona złotych wsparcia to kwota, obok której obojętnie nie przejdzie żadna firma. Warto więc przyjrzeć się tym mechanizmom i potężnym akcjom, które odnoszą sukcesy.

Komentarze (0)