Do tej pory kampanie crowdfundingowe na Kickstarterze nie różniły się znacznie od tych realizowanych za pośrednictwem innych platform. Teraz jednak właściciele serwisu udostępniają transmisje wideo na żywo. Będziemy mogli w czasie rzeczywistym kontaktować się ze zbierającymi.

Na zdjęciu: Yancey Strickler, CEO Kickstartera | fot. facebook.com

– Pracowaliśmy nad tym rozwiązaniem od lipca. Testując je i iterując gościliśmy każdego dnia pół tuzina nadawców. Tworzy ono silną więź i bliskość między autorami kampanii, a wspierającymi. Jest doskonałym formatem, żeby uaktualnić zbiórki, przeprowadzić demo na żywo i pokazać publiczności proces kreacji – pisze Yancey Strickler, CEO Kickstartera.  

Z nowododanej opcji skorzystać mogą wszyscy użytkownicy platformy. Wystarczy wejść na stronę serwisu i wybrać opcję „Kickstarter Live”, a następnie postępować zgodnie z kolejnymi wskazówkami. Autorzy przedsięwzięcia tłumaczą, że podczas wideo-kampanii na żywo internauci będą mogli zadawać pytania zbierającym. 

Przeczytaj poprzedni artykuł z cyklu pt. „Z Product Hunta”.

Komentarze (0)