... ... ...

home.pl zostaje autoryzowanym partnerem Google

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

26-08-2015

Informacja prasowa
home.pl zaoferuje nowy pakiet usług dla małych i średnich firm wspierający prowadzenie biznesu w sieci w oparciu o rozwiązania Google. Firma zostanie pierwszym Autoryzowanym Partnerem MSP Google AdWords z branży hostingowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Użytkownicy usług home.pl zostaną objęci kompleksowym wsparciem z zakresu reklamy internetowej opartej o rozwiązanie Google AdWords. Umożliwi im to pozyskanie wysokiej jakości ruchu do ich serwisów internetowych i szansę na pozyskanie nowych klientów.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Na zdjęciu Marcin Kuśmierz, CEO Home.pl | fot. materiały prasowe 

- Nasz program został stworzony po to, żeby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom, które nie mają czasu lub zasobów do zarządzania własnymi kampaniami reklamowymi - mówi Todd Rowe, Dyrektor Zarządzający globalnym zespołem Channel Sales, odpowiedzialny za program w  firmie Google. - Nasz partner, home.pl, oferuje wiedzę, doświadczenie oraz kompleksową obsługę klienta. Wszystko po to, żeby właściciele firm mogli skupić się na prowadzeniu i rozwijaniu swojego biznesu.

Home.pl utworzył dedykowany zespół odpowiedzialny za wsparcie małych i średnich firm w zakresie reklamy internetowej. Specjaliści wchodzący w jego skład oferują profesjonalne doradztwo w zakresie tworzenia i wzrostu efektywności kampanii reklamowych w sieci, optymalnie dostosowanych do specyfiki określonych branż. Ponadto pracownicy home.pl będą mieli dostęp do bazy wiedzy oraz specjalistów Google, poznają najlepsze praktyki wynikające z dużego doświadczenia prowadzenia kampanii Google AdWords na całym świecie.

- Dzięki współpracy z Google zaoferujemy najbardziej zaawansowane produkty reklamowe na świecie. Zwiększy to konkurencyjność naszych klientów bo dzięki nowej ofercie będą mogli zwiększyć swoją sprzedaż i pozyskać zupełnie nowych klientów. To kolejny ważny krok w tworzeniu przez home.pl ekosystemu usług internetowych dla małych i średnich firm - mówi Marcin Kuśmierz, Prezes Zarządu home.pl.  

Komentarze (0)