Internauci w Indonezji prawie wcale nie korzystają z tabletów, rzadko używają laptopów, bo najczęściej przeglądają sieć za pośrednictwem smartfonów. Poniżej prezentujemy infografikę o tamtejszym rynku, którą przygotowało To Reforge.

fot. pexels.com

Mateusz Rybiński z Blue Circle pisał, że azjatyckie rynki aplikacji mobilnych to dla startupowców kraina cudów. Głównie za sprawą setek milionów użytkowników, którzy uwielbiają social media i smartfony. Wspominał również, że jednym z najszybciej rozwijających się krajów w Azji jest Indonezja, której mieszkańcy wiodą prym jeśli chodzi o liczbę popranych aplikacji mobilnych na osobę.

Z infografiki przygotowanej przez To Reforge wynika, że aż 51 proc. tamtejszej populacji aktywnie korzysta z Internetu – przede wszystkim za pośrednictwem smartfonów, które generują 43 proc. ruchu. Chodzi przede wszystkim o urządzenia pracujące na Androidzie, który zdominował Indonezję. Co ważne tamtejsi internauci spędzają w sieci każdego dnia prawie cztery godziny i najczęstszą aktywnością, którą podejmują jest przeglądanie serwisów społecznościowych.

Komentarze (0)