Każdy polski e-commerce potrzebuje performance marketingu

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Informacje o najskuteczniejszych rozwiązaniach marketingowych dla rodzimego e-handlu czytamy w najnowszym Trendbooku performance marketingu w e-commerce, wydanym właśnie przez Grupę Unity.

W dobie ciągłych zmian na rynku sprzedaży internetowej oraz wynikających z nich rosnących wyzwań warto zadbać przede wszystkim o synergię działań marketingowych. Walka o klienta w e-commerce przynosi efekty jedynie wtedy, gdy toczy się na wielu frontach jednoczenie, przy zachowaniu spójności wszystkich działań i ciągłej obserwacji wyników.

fot. materiały prasowe

Każdy sklep internetowy musi zwracać coraz większą uwagę na sposób gospodarowania budżetem marketingowym, ROI z generowania ruchu, czy optymalizację konwersji. Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy, z jego szeroką paletą możliwych usług i rozliczeń, idealnie wpisuje się w realizację tych wyzwań – komentuje Marcin Cichoń, Performance Marketing Manager w Grupie Unity.

Najnowszy Trendbook to przewodnik po światowych trendach performance marketingu, powstały na bazie wieloletnich doświadczeń w prowadzeniu kampanii marketingowych oraz treści zwartych w magazynie Imagine, cyklicznej publikacji Grupy Unity. Powstał z myślą o właścicielach i managerach e-commerce, którzy chcą zwiększyć efektywność swoich działań poprzez najnowsze strategie SEO, skuteczne generowanie ruchu przy wykorzystaniu Google Shopping oraz kampanii marketingowych dla urządzeń mobilnych.

Darmowe wydanie publikacji jest już dostępne do pobrania na stronie internetowej http://www.unity.pl/performance-marketing/

Patronat medialny nad wydaniem objęli: NowyMarketing, MamStartup, Marketer +, Mensis.pl, Online Marketing Polska, Sprawny Marketing