Portal społecznościowy i platforma szkoleniowa w jednym? Wrocławski startup udowadnia, że to możliwe

Dodane:

Anna Wojciechowska Anna Wojciechowska

Udostępnij:

Wrocławski startup MySkills od kilku miesięcy mocno wspiera rynek szkoleniowy w Polsce. Udostępnia użytkownikom narzędzia, które dopasowują szkolenia do ich potrzeb, oferując jednocześnie przestrzeń do zarządzania szkoleniami i skutecznej rekrutacji.

Łączy bowiem świat firm szkoleniowych, trenerów i HR Business Partnerów z osobami, które szukają szkoleń oraz lepszej pracy.

Widok strony głównej www.myskills.pl

Rynek szkoleń 2.0

Innowacyjny pomysł dwóch braci z Wrocławia, opiera się o stworzony przez nich algorytm, który analizuje kompetencje i umiejętności użytkowników, a następnie zestawia je z tymi, które powinni posiadać na wskazanym przez siebie stanowisku. Dzięki temu osoba, która szuka szkolenia, otrzymuje dedykowane oferty szkoleń spośród tych, które zostały zamieszczone w portalu przez firmy szkoleniowe. Pozwala to więc zarówno na podniesienie pożądanych kwalifikacji oraz na zaoszczędzenie czasu, który byłby potrzebny na przeszukiwanie i porównywanie ofert w Internecie.

– Można spokojnie powiedzieć, że MySkills daje początek nowej generacji rynku szkoleń – mówi Maciej Misiurek, CEO MySkills. – Rozwiązuje szereg problemów, z którymi do tej pory zmagały się osoby szukające szkoleń, firmy szkoleniowe i rekruterzy. MySkills to z jednej strony rozbudowany system CRM do zarządzania szkoleniami, panel dla rekrutera, który od teraz sprawnie wyszuka kandydata na podstawie określonych umiejętności oraz platforma szkoleniowa dla osób, które chcą się rozwijać – dodaje.

Na zdjęciu Maciej Misiurek, CEO MySkills

Budowanie wizerunku i networking

Portal jest doskonałym miejscem dla tych, którzy rozumieją potrzebę budowania swojej marki w mediach społecznościowych. Każdy użytkownik oraz trener ma możliwość uzupełnienia swojego internetowego CV oraz publikowania interesujących treści na tablicy. Fakt, że portal łączy osoby reprezentujące różne ogniwa rynku szkoleń sprawia, że MySkills jest miejscem budowania trwałych biznesowych relacji.

Szkolenie dopasowane do użytkownika

Do tej pory szukanie odpowiedniego szkolenia związane było z wertowaniem stron internetowych, porównywaniem ofert i dokonywaniem wyboru na podstawie pierwszego wrażenia. Było to zajęcie nie tylko czasochłonne, ale również niedające gwarancji na to, że wybrane szkolenie okaże się tym, którego uczestnik naprawdę potrzebował. MySkills odwraca ten proces – dzięki algorytmowi, to szkolenia zostają dopasowane do uczestnika, na podstawie analizy jego kompetencji. Użytkownik dostaje zatem propozycje ścieżek rozwoju, które pokrywają się z jego oczekiwaniami. Oprócz tego stawia się tutaj duży nacisk na wdrażanie zdobytej wiedzy. Pomagają w tym grupy szkoleniowe – stworzone, by ułatwiać wymianę informacji i materiałów szkoleniowych między uczestnikami oraz trenerem.

Wiarygodna baza szkoleń

Twórcy MySkills stawiają na wiarygodność – dlatego oceny i opinie na temat trenerów i szkoleń mogą wystawiać jedynie osoby, które wzięły w nich udział. Dzięki temu przy wyborze szkolenia można opierać się o prawdziwe dane, a w przypadku niezadowolenia – ostrzec innych użytkowników.

Jak to działa?

Startup działa w modelu SaaS. Osoby, które szukają szkoleń, mogą założyć darmowe konto i korzystać z niego bezpłatnie bez żadnych ograniczeń – podobnie trenerzy. W przypadku firm szkoleniowych i rekruterów, korzystanie z poszczególnych funkcjonalności związane jest z wykupieniem odpowiedniego pakietu. Wszystkie funkcjonalności MySkills sprawiają, że nie jest to kolejny portal do promowania szkoleń. Celem MySkills jest wspieranie użytkowników w drodze do ich samorozwoju, dostarczanie firmom szkoleniowym i rekruterom kompleksowych narzędzi do podnoszenia efektywności ich pracy, a trenerom otwiera drogę do budowania swojej marki.

Jedna z zakładek MyCRM dla firm szkoleniowych

– MySkills zyskuje kolejnych użytkowników, widzimy też systematyczny przyrost fanów w mediach społecznościowych. Bardzo nas to cieszy, bo wkładamy całe serce w to, co robimy. Tym bardziej nie możemy doczekać się, aż wdrożymy i zaprezentujemy kolejne możliwości portalu – dodaje Bartosz Misiurek, Co-Founder MySkills. 

Anna Wojciechowska

Brand Manager MySkills

Absolwentka Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Komunikacji Wizerunkowej Uniwersytetu Wrocławskiego. Miłośniczka brandingu, obecnie odpowiedzialna za budowanie marki MySkills. Autorka bloga www.myskills.pl/portal/blog