... ... ...

Business Factory i ROI Hunter wchodzi na polski rynek

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

25-11-2016

Informacja prasowa
Międzynarodowa agencja Business Factory i jednocześnie właściciel platformy ROI Hunter to jedyny oficjalny Facebook Marketing Partner operujący na wszystkich rynkach Regionu Centralnej i Wschodniej Europy.

Firma otwiera właśnie biuro w Polsce i planuje istotną zmianę rynku reklamy na Facebooku, Instagramie i Google.  Ma ambicje zostać liczącym się podmiotem w branży już w 2017 roku.

Business Factory to specyficzna agencja online, która powstała 7 lat temu w czeskim Brnie. Jej założycielem jest Karel Tlustak. Początkowo firma działała głównie na lokalnym rynku - świadcząc usługi z obszaru reklamy internetowej. Szybko jednak rozwinęła swoją działalność na kolejne rynki, specjalizując się w działaniach performance’owych na Facebooku i Google. Dynamiczną ekspansję działań przyspieszyło stworzenie w 2013 roku platformy ROI Hunter – zaawansowanej technologii służącej do optymalizacji działań na Facebooku. Daje ona możliwość automatyzacji kampanii, precyzyjnego targetowania, analizy zachowań konsumentów, retargetingu, testowania i optymalizacji kreacji oraz monitorowania efektów kampanii w czasie rzeczywistym. Zespół ekspertów złożony z deweloperów, specjalistów e-commerce i digital marketingu dobrze rozumiejąc potencjał Facebooka, jako platformy reklamowej, potrafił stworzyć narzędzie docenione przez przedstawicieli Facebooka. W 2014 roku Business Factory wraz z ROI Hunter wygrało Facebook Accelerate – program partnerski Facebooka, dający możliwość pracy z największymi reklamodawcami oraz dostęp do najnowszych rozwiązań i testów największego medium społecznościowego. Od tej pory czeska firma stała się międzynarodowym podmiotem i jedynym partnerem Facebooka na region CEE. W chwili obecnej firma działa na 89 rynkach globu, w takich branżach jak: e-commerce, telekomunikacja, turystyka, retail, FMCG czy finanse i posiada 6 biur w: Brnie, Pradze, Berlinie, Sao Paulo i Dubaju, a od listopada 2016 także i w Warszawie.

Przedstawiciele Business Factory dostrzegają bardzo duży potencjał w polskim rynku reklamy na Facebooku, Instagramie i Google. Wiedząc, że nie jest on w pełni wykorzystywany Karel Tlusak postanowił swój know-how i technologię wprowadzić do Polski.

- W Polskim rynku widzę duże możliwości. Wierzę, że z naszym unikatowym know-how i technologią możemy stać się tutaj mocnym graczem. Poprzez nasze działania edukacyjne wsparte rozwiązaniami technologicznymi chcemy zwiększyć procent inwestycji podejmowanych przez marki na Facebooku oraz dać im możliwość zwiększania zysków z tych kampanii– mówi Karel Tlustak, CEO Business Factory i twórca ROI Hunter.

W działaniach w Warszawie wspierać go będzie silny zespół. Na jego czele stanęła Agnieszka Chabrzyk, mająca ponad 17-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i obszarze digital. Po półtora roku pracy w Facebooku na stanowisku Client Partner na region CEE postanowiła swoją wiedzą i doświadczeniem wesprzeć firmę partnerską.

To, co wyróżnia Business Factory i ROI Hunter - to nie tylko unikalna technologia i ścisła współpraca z Facebookiem czy Google. To - przede wszystkim - elastyczność i działania „szyte na miarę” potrzeb klienta. Monitorowanie kampanii „live” daje możliwość szybkiego reagowania i optymalizacji działań tak, aby każda wydana na Facebooku (na działania zarówno wizerunkowe, jak i performance’owe) złotówka przynosiła jak najlepsze efekty biznesowe.

- Naszym celem jest zwiększenie ROI z kampanii prowadzonych dla naszych klientów na Facebooku i Instagramie. Co istotne, dzięki temu, że jesteśmy partnerem na region CEE zarówno dla Facebooka, jak i Google oraz dzięki naszej zaawansowanej technologii - nasi klienci mają dostęp do precyzyjnej analityki z obu tych źródeł i mogą śledzić w real time wyniki prowadzonych kampanii – podkreśla Agnieszka Chabrzyk, Country Director na Polskę Business Factory i ROI Huntera.

Business Factory i ROI Hunter jeszcze przed otwarciem biura w Warszawie zdobyły wiedzę o potrzebach naszego rynku i doświadczenie w pracy z polskimi firmami. Już w chwili obecnej współpracują z takimi markami, jak m. In Allegro, Domodi czy Allani, Onet. 

fot. pexels.com

Komentarze (0)