Polskie marki coraz częściej spoglądają w kierunku Afryki, bo stopa zwrotu, jak donosi raport McKinsey, jest najwyższa wśród krajów rozwijających się. Po spektakularnym sukcesie firm produkcyjnych – Ursusa, Mokate czy Inglot pora na polskie spółki technologiczne, takie jak Unified Factory.

Szybki wzrost gospodarczy odnotowany w ostatnich latach sprawia, że rynki afrykańskie coraz częściej stają przed wyzwaniem obsługi narastających liczby klientów. Dynamicznie rozwijający się handel towarów i usług wymaga wprowadzania dodatkowych rozwiązań usprawniających całościową, wielokanałową obsługę klientów i sprzedaż.

Spółka Unified Factory, wykorzystując sytuację na rynku, właśnie podpisała umowę partnerską z afrykańską SWIFTA Systems and Services International Ltd.

Przedmiotem umowy jest pośrednictwo w sprzedaży rozwiązań platformy Customer Service Automation należących do Unified Factory S.A. oraz wsparcie serwisowe i konsultingowe w zakresie eksploatacji /utrzymania/ modułów, umożliwiających automatyzację sprzedaży i obsługi klienta oraz pełną integrację komunikacji z klientem w ramach zintegrowanego omnichannel wspieranego sztuczną inteligencją.

SWIFTA Systems and Services International Ltd od ponad 20 lat koncentruje się tylko na rynku afrykańskim. Specjalizuje się we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych na rodzimym rynku oraz we wdrożeniach i integracjach, oferowanych także w chmurze obliczeniowej. Swifta jest nie tylko autoryzowanym resellerem rozwiązań Google Apps, ale i partnerem takich globalnych koncernów jak Oracle, VERICASH, Talend, MapR, czy VISA.

Umowa między Unified Factory i SWIFTA została zawarta na czas nieokreślony. Jest to pierwsza umowa zawarta na kontynencie afrykańskim, która stanowi istotny krok w realizacji strategii globalizowania sprzedaży oprogramowania klasy Customer Service Automation i wprowadzania go na kolejne rynki.

Obecnie Unified Factory świadczy swoje usługi w 15 krajach na całym świecie.

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Komentarze (0)