... ... ...

AB TASTY kontynuuje swoją ekspansję w Europie i wchodzi na polski rynek

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

18-04-2016

Informacja prasowa
AB TASTY, francuski start-up specjalizujący się w testach A/B i personalizacji stron internetowych rozpoczyna działalność na polskim rynku. Po otwarciu oddziałów w Sydney, Londynie, Kolonii oraz Madrycie to kolejne wzmocnienie pozycji firmy na rynku międzynarodowym.

Zdjęcie główne artykułu by pixabay.com

AB TASTY w szybkim tempie stał się liderem w zakresie testów A/B i personalizacji doświadczenia użytkownika na stronach internetowych. Ten paryski start-up, założony w 2009 roku sukcesywnie podąża według swojej strategii ekspansji, zaczynając aktywną działalność w Polsce, która jest kolejnym rynkiem na mapie Europy.

AB Tasty za sztandarowy cel obrało wspracie swoich klientów w Polsce w dążeniu do ciągłej optymalizacji konwersji. Realizację założenia zapewni nie tylko samo narzędzie, ale także model komunikacji z klientem stawiający na pełną pomoc oraz doradztwo w zakresie prowadzonych działań. Na terenie Europy z AB Tasty korzystają takie firmy jak Promod, Carrefour, Etam, Leroy Merlin, Cartier, Allianz czy też Photobox.

– Wejście do Polski jest odpowiedzią na szybki wzrost AB TASTY i stanowi logiczny etap w rozwoju firmy. Polski rynek e-commerce charakteryzuje się jedną z najwyższych stóp wzrostu w Europie, tak więc optymalizacja konwersji jest bardzo istotnym tematem dla branży. Pragniemy zatem wspierać naszych klientów i zapewnić im jak najlepsze środowisko do przeprowadzania testów i personalizacji – tłumaczy Alix de Sagazan, współzałożycielka AB TASTY.

Wejście na polski rynek oczywiście wiąże się z ambitną polityką rekrutacji. Zespół zajmujący się rozwojem AB TASTY na Polskę liczy już 3 pracowników. Należy do nich między innymi Paweł Tomaszewski, Dyrektor Techniczny, a zarazem jeden ze współtwórców AB Tasty odpowiedzialny za rozwój tego rozwiązania. Zarządza on ekipą 20 programistów. Rozwojem sprzedaży z kolei zajmuje się Adriana Łyśniewska wraz z Julien-em Crochet, wiceprezesem firmy. Z czasem zespół ten z pewnością będzie się powiększać. Dzięki wzrostowi firmy przekraczającym 100% w skali rocznej od momentu jej utworzenia, a także rozwojowi na międzynarodowych rynkach, AB TASTY zatrudnia już ponad 70 pracowników, a w ciągu ostatniego roku firma podwoiła liczbę zatrudnienia.

Komentarze (0)