Warszawski portal RanoZebrano.pl od 2014 r. umożliwia zamówienie i odbiór w domu świeżych produktów od polskich rolników. Nowym inwestorem portalu została Grupa 22 S.A., właściciel m.in. agencji reklamowej Agencja Warszawa i Data Driven Solutions.

Na zdjęciu: Przemek Sendzielski i Michał Lorenc, założyciele RanoZebrano

Współpraca ma na celu rozwój portalu RanoZebrano.pl i poszerzenie kompetencji Grupy 22 w obszarze e-commerce.

RanoZebrano.pl to warszawski targ żywności lokalnej, założony przez Przemysława Sendzielskiego w kwietniu 2014 roku. Od początku istnienia, ideą portalu jest zapewnienie mieszkańcom Warszawy wygodnego dostępu do świeżej żywności, pochodzącej ze sprawdzonych, rodzinnych gospodarstw i manufaktur. Po ponad trzech latach działalności, RanoZebrano.pl ma w ofercie produkty od ponad 50 sprawdzonych dostawców i obsłużyło już ponad 21,5 tys. transakcji. Zakupy dostarczane są bezpośrednio do domów i wybranych samoobsługowych maszyn do odbioru zakupów spożywczych, coolomatów.

– Dzięki inwestycji Grupy 22 S.A. portal RanoZebrano.pl zyskuje dostęp do zasobów i know-how z zakresu zarządzania, marketingu i promocji, a także możliwości nawiązania nowych relacji biznesowych. To wszystko dzięki współpracy z partnerem, który dobrze rozumie i szanuje społeczny wymiar i misję naszego biznesu – mówi Przemysław Sendzielski, założyciel RanoZebrano.pl.

Grupa 22 S.A., która posiada w swoim portfolio takie podmioty jak agencja reklamowa Agencja Warszawa czy Data Driven Solutions – agencja B2B, przyjęła strategię specjalizacji w procesach e-commerce i włączania do portfolio kolejnych sklepów online. Celem Spółki jest pozyskanie eksperckiej wiedzy i opracowanie narzędzi obsługujących całą ścieżkę sprzedaży w internecie. Platforma RanoZebrano.pl jest pierwszym tego rodzaju sklepem w portfelu Grupy.

– Wybraliśmy portal RanoZebrano.pl, bo zbudowany jest na trzech kluczowych dla nas filarach. Po pierwsze opiera się na uczciwości, realizuje prawdziwe potrzeby i poprawia jakość życia ludzi. Po drugie – jest innowacyjny i kolejne kroki w jego rozwoju tylko podniosą jego nowatorskość. Po trzecie – ma ogromny potencjał rozwoju w obliczu rosnącego rynku żywności ekologicznej w Polsce i coraz większej otwartości Polaków na zakup żywności przez internet. Bardzo szybko udało się nam wspólnie ustalić szereg rozwiązań na wiele miesięcy do przodu, jak i cele współpracy w perspektywie kilkuletniej – wyjaśnia Michał Lorenc, Dyrektor ds. Inwestycji.

Dotychczasowy partner RanoZebrano.pl, spółka Scott Tiger S.A., odpowiedzialna za oprogramowanie i obsługę techniczną serwisu, pozostaje partnerem technologicznym portalu. Dzięki wsparciu obu Spółek, RanoZebrano.pl w najbliższym czasie skoncentruje się na umocnieniu swojej obecności w Warszawie, poszerzeniu oferty produktowej oraz zwiększeniu dostępności oferty dla różnych grup klientów.

– Planujemy wprowadzenie szeregu usprawnień i udogodnień dla użytkowników portalu. W kolejnym etapie myślimy o otwarciu usługi w kolejnych miastach w oparciu o ten sam model funkcjonowania, zapewniając dostawę świeżych produktów z zaufanego źródła mieszkańcom takich ośrodków miejskich jak Katowice, Kraków, Poznań, Wrocław czy Gdańsk – dodaje Sendzielski.

Komentarze (0)