... ... ...

Versum przejmuje serwis DobraKosmetyczka.pl. Stworzy największy portal do rezerwacji wizyt w salonach urody

Dodane

08-11-2017

Adam Sawicki
Versum, właściciel platformy do zarządzania salonami urody, przejmuje serwis DobraKosmetyczka.pl. Wspólnie stworzą największy w Europie Środkowo-Wschodniej portal do rezerwacji wizyt w sektorze hair & beauty oraz będą umacniać swoją pozycję na zagranicznych rynkach.

Na zdjęciu: Sebastian Maśka i Paweł Kantyka | fot. materiały prasowe

Większa baza salonów

Obie strony transakcji nie zdradzają jej warunków, więc nie wiemy za ile Versum kupiło serwis DobraKosmetyczka.pl. Wiadomo natomiast, że po tym przejęciu właściciel platformy do zarządzani salonami urody zamierza w przyszłym roku stworzyć największy portal do wyszukiwania, rezerwacji online oraz oceny usług z sektora hair & beauty.

– W najbliższym czasie będziemy przede wszystkim skupiali się na rozbudowie bazy salonów tak, aby klienci mieli szeroki wybór i mogli umówić się na wizytę w czasie rzeczywistym, bez oczekiwania na potwierdzenie dostępności terminu – mówi dyrektor generalny Versum Sebastian Maśka. Poza tym będzie prowadzić kampanie marketingowe, aby przekonać użytkowników do korzystania z narzędzia oferowanego przez firmę.

Integracja serwisów i ekspansja

Versum zamierza także zintegrować portal Moment.pl, który powstał w 2016 roku, z serwisem DobraKosmetyczka.pl, aby w efekcie stworzyć liczącą się na rynku platformę do umawiania i oceny usług fryzjersko-kosmetycznych. Z punktu widzenia użytkowników oznacza to tyle, że będą mieć dostęp do większej bazy salonów i co za tym idzie, krócej oczekiwać na wizyty oraz zyskają dostęp do bazy wiedzy dotyczącej dbania o urodę.

Zmiany będą także w składzie firmy. – Osoby zaangażowane w projekt DobraKosmetyczka.pl dołączą do naszego działu odpowiedzialnego za Moment.pl. Wzmocniony zespół będzie skupiał się na rozbudowie naszej oferty kierowanej do konsumentów – mówi Sebastian Maśka. Poza tym przedsiębiorca planuje do końca roku zatrudnić 20 osób odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing na międzynarodowych rynkach oraz zasilić zespół techniczny. Pomoże to spółce w realizacji globalnych aspiracji.

Wyniki Versum

– Planujemy dynamiczny wzrost na rynkach globalnych. Chcemy zwiększyć liczbę klientów w krajach, gdzie już jesteśmy, ale także wejść na nowe, lokalne rynki. Zamierzamy uruchomić cztery wersje językowe systemu, zbudować zespoły dedykowane tym rynkom oraz stworzyć zaawansowaną aplikację B2B – wyjaśnia szef Versum.

Przedstawiciele spółki z Bielska-Białej chwalą się, że od czasu jej powstania w 2011 roku platforma do zarządzania salonami urody jest po sześciu latach obecności na rynku dostępna w 30 krajach, gdzie obsługuje 15 milionów rezerwacji rocznie o wartości blisko 2 miliardów złotych. Korzysta z niej ponad 21 tysięcy specjalistów z branży beauty.

Komentarze (0)