Działająca na rynku e-commerce spółka Social Wi-Fi pozyskała nowego inwestora. Jest nim znany polski przedsiębiorca Rafał Brzoska. Dzięki zawartej umowie inwestycyjnej wspólnicy zbudują sieć dystrybucji.

Social Wi-Fi dedykuje swoje rozwiązania przedsiębiorcom działającym głównie w branży gastronomicznej, prowadzącym hotele i centra handlowe. Korzystając z usług spółki, właściciele regionalnych biznesów, mogą udostępniać bezpłatny internet swoim klientom. Dzięki Social Wi-Fi, przedsiębiorcy gromadzą dane związane z tym, ile konsumentów zdecydowało się na skorzystanie z darmowej sieci oraz mogą nadawać komunikaty reklamowe podczas, gdy kupujący są online. Dodatkowo narzędzie proponowane przez firmę pozwalają na tworzenie statystyk dotyczących osób odwiedzających lokal i prowadzenie kampanii promocyjnych na Facebooku.

Wspólny plan na wdrożenie innowacji

Uznawany przez magazyn Forbes za jednego z najbogatszych Polaków, Rafał Brzoska, zdecydował się zainwestować w Social Wi-Fi. Spółka dostarcza klientom narzędzie analityczno-marketingowe i jest liderem wśród podobnych firm istniejących na rynku polskim. Zgodnie z porozumieniem, które podpisał Rafał Brzoska z prezesem Social Wi-Fi, Arturem Racickim, CEO Grupy Integer otrzyma 27,54 proc. udziałów w spółce.

Właściciel Social Wi-Fi jest przekonany, że zawarta umowa z pomysłodawcą paczkomatów znacznie przyśpieszy rozwój firmy i pozwoli na zrealizowanie zamierzeń biznesowych. Najbliższe plany dotyczą budowania sieci dystrybucji w Polsce oraz za granicą. Drugim ważnym aspektem, który przedsiębiorcy będą wdrażać w ramach współpracy, będzie prowadzenie badań, ponieważ przedsiębiorcy chcą wprowadzić na rynek usług Wi-Fi innowacje.

Prywatne ambicje milionera z Polski

Podjęcie inwestycji przez Rafała Brzoskę w spółkę Social Wi-Fi nie ma nic wspólnego z prowadzonym przez niego przedsiębiorstwem Integer. Jak twierdzi, jest to jego prywatna inwestycja. Co więc skłoniło pomysłodawcę paczkomatów, aby zaangażować się w projekt? Głównym powodem są globalne możliwości, które stwarzają rozwiązania oferowane przez firmę Artura Racickiego.

Dotychczas Social Wi-Fi świadczy usługi w czterech krajach: Polsce, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Arabii Saudyjskiej. Wśród 300 tysięcy klientów spółki, można znaleźć sieć restauracji Sphinx. Oferowane przez Social Wi-Fi produkty umożliwiają właścicielom np. lokali usługowych wysyłkę ofert mailowych oraz prowadzenie badań marketingowych.

fot. facebook.com/rafal.brzoska.58

Komentarze (0)