0 0 0

Rafał Brzoska nie poprzestaje na paczkomatach. Teraz inwestuje w spółkę Social Wi-Fi

Dodane

07-05-2015

Adam Sawicki
Działająca na rynku e-commerce spółka Social Wi-Fi pozyskała nowego inwestora. Jest nim znany polski przedsiębiorca Rafał Brzoska. Dzięki zawartej umowie inwestycyjnej wspólnicy zbudują sieć dystrybucji.

Social Wi-Fi dedykuje swoje rozwiązania przedsiębiorcom działającym głównie w branży gastronomicznej, prowadzącym hotele i centra handlowe. Korzystając z usług spółki, właściciele regionalnych biznesów, mogą udostępniać bezpłatny internet swoim klientom. Dzięki Social Wi-Fi, przedsiębiorcy gromadzą dane związane z tym, ile konsumentów zdecydowało się na skorzystanie z darmowej sieci oraz mogą nadawać komunikaty reklamowe podczas, gdy kupujący są online. Dodatkowo narzędzie proponowane przez firmę pozwalają na tworzenie statystyk dotyczących osób odwiedzających lokal i prowadzenie kampanii promocyjnych na Facebooku.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Wspólny plan na wdrożenie innowacji

Uznawany przez magazyn Forbes za jednego z najbogatszych Polaków, Rafał Brzoska, zdecydował się zainwestować w Social Wi-Fi. Spółka dostarcza klientom narzędzie analityczno-marketingowe i jest liderem wśród podobnych firm istniejących na rynku polskim. Zgodnie z porozumieniem, które podpisał Rafał Brzoska z prezesem Social Wi-Fi, Arturem Racickim, CEO Grupy Integer otrzyma 27,54 proc. udziałów w spółce.

Właściciel Social Wi-Fi jest przekonany, że zawarta umowa z pomysłodawcą paczkomatów znacznie przyśpieszy rozwój firmy i pozwoli na zrealizowanie zamierzeń biznesowych. Najbliższe plany dotyczą budowania sieci dystrybucji w Polsce oraz za granicą. Drugim ważnym aspektem, który przedsiębiorcy będą wdrażać w ramach współpracy, będzie prowadzenie badań, ponieważ przedsiębiorcy chcą wprowadzić na rynek usług Wi-Fi innowacje.

Prywatne ambicje milionera z Polski

Podjęcie inwestycji przez Rafała Brzoskę w spółkę Social Wi-Fi nie ma nic wspólnego z prowadzonym przez niego przedsiębiorstwem Integer. Jak twierdzi, jest to jego prywatna inwestycja. Co więc skłoniło pomysłodawcę paczkomatów, aby zaangażować się w projekt? Głównym powodem są globalne możliwości, które stwarzają rozwiązania oferowane przez firmę Artura Racickiego.

Dotychczas Social Wi-Fi świadczy usługi w czterech krajach: Polsce, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Arabii Saudyjskiej. Wśród 300 tysięcy klientów spółki, można znaleźć sieć restauracji Sphinx. Oferowane przez Social Wi-Fi produkty umożliwiają właścicielom np. lokali usługowych wysyłkę ofert mailowych oraz prowadzenie badań marketingowych.

fot. facebook.com/rafal.brzoska.58

Komentarze (0)