easyCALL.pl wygrał przetarg na realizację usług telekomunikacyjnych dla śląskiej policji. To największe zamówienie publiczne w historii operatora.

W ramach umowy easyCALL.pl zapewni łączność stacjonarną dla jednostek policji w garnizonie śląskim, obsłuży 217 linii analogowych oraz 8 linii cyfrowych ISDN. Umowa została zawarta na okres 34 miesięcy. Oferta easyCALL.pl była tańsza o blisko 70 tys. zł od oferty złożonej przez Orange a wartość zamówienia wyniosła 290 tys. zł. brutto.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

fot. pixabay.com

To nie pierwszy kontrakt easyCALL.pl z policją. Wcześniej operator zwyciężył w przetargu ogłoszonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach na obsługę linii cyfrowych. Spółka świadczy także usługi telekomunikacyjne dla Komendy Wojewódzkiej w Gdańsku, Szczecinie oraz Bydgoszczy.

- Widzimy spory potencjał w rynku zamówień publicznych i zamierzamy umocnić swoją pozycję w tym obszarze. Administracja coraz bardziej stara się ograniczać koszty a telekomunikacja jest tym obszarem, gdzie mogą być one niższe nawet o połowę. - tłumaczy Michał Jakubowski, Prezes Zarządu easyCALL.pl.

W ubiegłym roku operator zwyciężył w kilkunastu przetargach na obsługę telekomunikacyjną. Do grona instytucji korzystających z usług easyCALL.pl należy m.in. Urząd Miasta w Krakowie, Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich, rzeszowski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia oraz Izba Celna w Białymstoku.

Komentarze (0)