... ... ...

Grupa Bauer Media kupiła Grupę eBroker

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

13-08-2015

Informacja prasowa
Grupa Bauer Media nabyła 100% udziałów w Mediasoft Polska Sp. z o.o., spółce działającej pod nazwą Grupa eBroker. Nabyta firma jest jednym z liderów segmentu lead generation w modelu marketingu efektywnościowego dla instytucji finansowych. Spółka dołączy do Grupy Interia.pl.

- Grupa eBroker ma bardzo mocną i ugruntowaną pozycję w swojej kategorii, dlatego jej przyłączenie do Grupy Interia.pl idealnie uzupełnia nasze kompetencje i tworzy z nas potężnego gracza na rynku produktów ubezpieczeniowych i finansowych. Naszym celem jest, aby eBroker.pl, wspólnie z Rankomat.pl, tworzyły najlepszą w kraju ofertę zarówno dla użytkowników naszych serwisów jak i dla naszych partnerów biznesowych -komentuje Artur Potocki, prezes Grupy Interia.pl.

- Przejęcie eBrokera przez Grupę Bauer Media oraz możliwość współpracy z Interią i Rankomat.pl otwiera przed nami zupełnie nowe perspektywy i daje nam szansę na dalszy dynamiczny wzrost i rozwój oferty produktowej  - mówi Jacek Paciorek, prezes zarządu Mediasoft Polska sp. z o.o.

Mediasoft Polska Sp. z o.o. to firma z branży performance marketingu, specjalizująca się w generowaniu leadów w sektorze finansowym. Jest właścicielem porównywarki produktów finansowych ebroker.pl, w których znaleźć można także artykuły z zakresu doradztwa inwestycyjnego oraz oszczędności, a także serwisów: videofinanse.pl, biznes-firma.pl, opinie24.pl i kilku pomniejszych o tematyce finansowej.

Grupa Interia.pl to czołowy gracz na rynku internetowym w Polsce, wchodząca w skład Grupy Bauer Media. Flagowym produktem Grupy jest portal horyzontalny Interia.pl. Portfolio firmy uzupełniają serwisy tematyczne oraz agencja Semahead i od niedawna porównywarka produktów ubezpieczeniowych Rankomat.pl. Grupa Interia.pl jest także jednym z największych podmiotów na polskim rynku reklamy online, w jej strukturach działają sieci reklamowe AdStyle, TechnoAd oraz AdRetail.

Komentarze (0)