... ... ...

Kekemeke pozyskało 1,5 miliona złotych

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

31-08-2015

Informacja prasowa
Kekemeke, mobilne narzędzie marketingowe oparte na programie lojalnościowym, pozyskało 1,5 miliona złotych. W spółkę zainwestował fundusz Inovo, który nabył pakiet większościowy w tej rundzie, a także fundusz Protos Venture Capital i Hedgehog Fund.

To kolejna runda finansowania spółki Kekemeke. Wcześniej w spółkę zainwestowały polskie fundusze Protos Venture Capital i Hedgehog Fund, niemiecki fundusz Point Nine Capital oraz prywatni inwestorzy.

Na zdjęciu Tomasz Swieboda | fot. materiały prasowe 

Kekemeke to mobilne narzędzie marketingowe oparte na programie lojalnościowym, działające w modelu SaaS. Zostało stworzone po to, by zastąpić karty lojalnościowe i kartoniki do zbierania pieczątek z wielu, różnych lokali usługowych. Aplikacja pozwala klientom zbierać w jednym miejscu – na smartfonie – wirtualne pieczątki i rabaty dowolnych sieci usługowych, które korzystają z Kekemeke.

Usługodawcom pozwala łatwiej zarządzać bazą klientów, analizować dane i tym samym skuteczniej przyciągać klientów do swojego lokalu. Aplikacja zbiera informacje o preferencjach klientów, bada ich satysfakcję, wykorzystuje dane o historii zakupów. Narzędzie skierowane jest przede wszystkim do branży HoReCa, FMCG, beauty i branży rozrywkowej.

- Standardem rynkowym wciąż są kartoniki do zbierania pieczątek, obecne nawet w dużych, sieciowych punktach usługowych - tłumaczy Tomasz Swieboda, prezes funduszu Inovo. - To właśnie m.in. ze względu na potencjał rozwoju zarówno tego rynku jak i samej spółki zdecydowaliśmy się zainwestować w to narzędzie - podkreśla Swieboda.

- Kekemeke jest liderem na rynku. Z aplikacji korzysta już ponad 280 lokali usługowych w Polsce, w tym m.in. sieć Sodexo, sieć piwiarni Warka, a także inne topowe marki i ponad 50 000 użytkowników - mówi Marcin Zabielski, partner zarządzający Hedgehog Fund.

- Liczba partnerów Kekemeke (restauracji, kawiarni, punktów usługowych, etc.) korzystających z aplikacji wzrosła w ciągu półtora roku czterokrotnie. Chcemy wspólnie z twórcami spółki budować sukces Kekemeke, dlatego zdecydowaliśmy się ponownie wesprzeć spółkę naszymi środkami finansowymi - mówi Krzysztof Nowiński z Protos Venture Capital.

- Fakt, że dzięki Kekemeke konsument ma bliski, ale nienachalny kontakt z marką w połączeniu z narzędziami marketingowymi aplikacji powodują, że klienci o 1/3 częściej odwiedzają lokale, korzystające z naszego rozwiązania - tłumaczy Tomasz Bucholc, CEO Kekemeke. - Środki z inwestycji zostaną przeznaczone m.in. na zwiększenie zespołu sprzedaży, działania marketingowe i PRowe oraz rozwój produktu - dodaje Bucholc.

Za narzędziem stoi doświadczony, profesjonalny zespół: Tomasz Bucholc – CEO Kekemeke, ma wieloletnie doświadczenie w pionach programowych i business development w Wirtualnej Polsce, ATM i Agora, Adam Zajdzik – CTO Kekemeke, był szefem działu mobilnego odpowiedzialnego za wszystkie aplikacje w Agorze, pracował też m.in. dla GG i O2 oraz Renata Banasiak – Head of Sales, była szefową sprzedaży w Clearsense, Eniro i PKT, gdzie zarządzała kilkudziesięcioosobowymi działami sprzedaży.

Komentarze (0)