... ... ...

Kekemeke pozyskało 1,5 miliona złotych

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

31-08-2015

Informacja prasowa
Kekemeke, mobilne narzędzie marketingowe oparte na programie lojalnościowym, pozyskało 1,5 miliona złotych. W spółkę zainwestował fundusz Inovo, który nabył pakiet większościowy w tej rundzie, a także fundusz Protos Venture Capital i Hedgehog Fund.

To kolejna runda finansowania spółki Kekemeke. Wcześniej w spółkę zainwestowały polskie fundusze Protos Venture Capital i Hedgehog Fund, niemiecki fundusz Point Nine Capital oraz prywatni inwestorzy.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Na zdjęciu Tomasz Swieboda | fot. materiały prasowe 

Kekemeke to mobilne narzędzie marketingowe oparte na programie lojalnościowym, działające w modelu SaaS. Zostało stworzone po to, by zastąpić karty lojalnościowe i kartoniki do zbierania pieczątek z wielu, różnych lokali usługowych. Aplikacja pozwala klientom zbierać w jednym miejscu – na smartfonie – wirtualne pieczątki i rabaty dowolnych sieci usługowych, które korzystają z Kekemeke.

Usługodawcom pozwala łatwiej zarządzać bazą klientów, analizować dane i tym samym skuteczniej przyciągać klientów do swojego lokalu. Aplikacja zbiera informacje o preferencjach klientów, bada ich satysfakcję, wykorzystuje dane o historii zakupów. Narzędzie skierowane jest przede wszystkim do branży HoReCa, FMCG, beauty i branży rozrywkowej.

- Standardem rynkowym wciąż są kartoniki do zbierania pieczątek, obecne nawet w dużych, sieciowych punktach usługowych - tłumaczy Tomasz Swieboda, prezes funduszu Inovo. - To właśnie m.in. ze względu na potencjał rozwoju zarówno tego rynku jak i samej spółki zdecydowaliśmy się zainwestować w to narzędzie - podkreśla Swieboda.

- Kekemeke jest liderem na rynku. Z aplikacji korzysta już ponad 280 lokali usługowych w Polsce, w tym m.in. sieć Sodexo, sieć piwiarni Warka, a także inne topowe marki i ponad 50 000 użytkowników - mówi Marcin Zabielski, partner zarządzający Hedgehog Fund.

- Liczba partnerów Kekemeke (restauracji, kawiarni, punktów usługowych, etc.) korzystających z aplikacji wzrosła w ciągu półtora roku czterokrotnie. Chcemy wspólnie z twórcami spółki budować sukces Kekemeke, dlatego zdecydowaliśmy się ponownie wesprzeć spółkę naszymi środkami finansowymi - mówi Krzysztof Nowiński z Protos Venture Capital.

- Fakt, że dzięki Kekemeke konsument ma bliski, ale nienachalny kontakt z marką w połączeniu z narzędziami marketingowymi aplikacji powodują, że klienci o 1/3 częściej odwiedzają lokale, korzystające z naszego rozwiązania - tłumaczy Tomasz Bucholc, CEO Kekemeke. - Środki z inwestycji zostaną przeznaczone m.in. na zwiększenie zespołu sprzedaży, działania marketingowe i PRowe oraz rozwój produktu - dodaje Bucholc.

Za narzędziem stoi doświadczony, profesjonalny zespół: Tomasz Bucholc – CEO Kekemeke, ma wieloletnie doświadczenie w pionach programowych i business development w Wirtualnej Polsce, ATM i Agora, Adam Zajdzik – CTO Kekemeke, był szefem działu mobilnego odpowiedzialnego za wszystkie aplikacje w Agorze, pracował też m.in. dla GG i O2 oraz Renata Banasiak – Head of Sales, była szefową sprzedaży w Clearsense, Eniro i PKT, gdzie zarządzała kilkudziesięcioosobowymi działami sprzedaży.

Komentarze (0)