... ... ...

Rafał Brzoska zwiększa swoje udziały w SALESmanago do 40%

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

30-09-2015

Informacja prasowa
Rafał Brzoska, który w 2014 objął 20% udziałów przy wycenie 25 mln zł, zwiększył swoje zaangażowanie w spółce Benhauer (producenta SALESmanago) do 40%.

SALESmanago to aktualnie 6 na świecie platforma Marketing Automation, z której korzysta prawie 4000 firm w 40 krajach. Najnowszy raport Venturebeat Insight plasuje system jako światowego lidera w zakresie rozwiązań do automatyzacji marketingu w segmencie MŚP działających na rynku B2C. Rafał Brzoska, który w 2014 objął 20% udziałów przy wycenie 25 mln zł, zwiększył swoje zaangażowanie w spółce Benhauer (producenta SALESmanago) do 40%. Założona w 2011 roku spółka zatrudnia dzisiaj ponad 100 osób w Polsce, USA, Anglii i Indiach. Od 4 lat rozwija się w tempie 100% rocznie, a połowa przychodów pochodzi ze sprzedaży zagranicznej. W ciągu 3 lat SALESmanago chce być liderem rynku Marketing Automation w Europie.

Na zdjęciu (od lewej): Grzegorz Błażewicz, prezes SALESmanago i Konrad Pawlus, wiceprezes SALESmanago | fot. materiały prasowe 

- Bardzo wierzę w zespół i technologię SALESmanago i wiem, że obok Paczkomatów będzie to kolejna polska spółka i w pełni polski produkt, który podbije świat osiągając przy okazji bardzo wysoką wycenę - mówi Rafał Brzoska, założyciel i szef firmy Integer, Paczkomaty i Inpost.

Oprócz bardzo licznej grupy małych i średnich firm z systemu SALESmanago korzystają również duże firmy i globalne korporacje takie jak Orange, Getin Bank, Rainbow Tours, Fru i Yves Rocher. We wrześniu system wygrał międzynarodowy przetarg w firmie Praktiker na Węgrzech. Najnowszym produktem firmy Benhauer jest APPmanago, system klasy mobile Marketing Automation, który dzięki pełnej integracji z systemem SALESmanago tworzy pierwszą na świecie platformę marketingową w pełni obsługującą tradycyjne procesy sprzedażowe online oraz bardzo dynamicznie rozwijającą się sprzedaż z wykorzystaniem smarfonów i tabletów.

- Aby utrzymać tempo wzrostu międzynarodowego, staramy się wyprzedzać globalną konkurencję na poziomie nowych rozwiązań samodzielnie wyznaczać trendy produktowe - mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes Benhauer. - Żeby to zobrazować mogę podać przykład kilkuosobowego biura business development w Bangalore, obsługującego rynki dalekowschodnie, które w całości powstało poprzez przejęcie handlowców pracujących dla jednego z naszych największych konkurentów z USA. Ci handlowcy samodzielnie ocenili po analizie naszej oferty, że znacznie łatwiej będzie im sprzedawać polskie produkty a nie produkty z USA i zgłosili się do nas - dodaje.

Spółka Benhauer prowadzi aktualnie rozmowy z wiodącymi funduszami inwestycyjnymi na świecie w celu pozyskania kolejnych środków, które umożliwią dalsze zwiększanie tempa sprzedaży systemu SALESmanago Marketing Automation na rynkach światowych.

Komentarze (0)