... ... ...

Okazjum przejęte przez Grupę Interia

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

07-10-2015

Informacja prasowa
Spółka Okazjum, prowadząca największy serwis z ofertami sieci handlowych, zmieniła właściciela. Grupa Interia.pl, która odkupiła serwis od jego założycieli oraz od funduszu należącego do SpeedUp Venture Capital Group, posiada już serwis Promoceny.pl (kupiony kilka dni temu) oraz Promocyjni.pl.

Okazujm.pl prezentuje gazetki reklamowe sieci handlowych, w serwisie znaleźć można także informacje o funkcjonowaniu centrów handlowych, bieżących promocjach konsumenckich oraz poradnik zakupowy.

-Ten zakup jest dla nas uwieńczeniem działań mających na celu stworzenie najlepszej i najszerszej oferty w tej kategorii e-commerce. Nasi użytkownicy uzyskują dostęp do największej bazy ofert promocyjnych, a nasi klienci i partnerzy biznesowi możliwość dotarcia ze swoimi komunikatami do największej, świetnie stargetowanej grupy konsumentów - mówi Artur Potocki, prezes Grupy Interia.pl.

Serwis od 5 lat rozwijany był przez Joannę i Dawida Piaskowskich, w 2011 roku zainwestował w niego SpeedUp Venture Capital Group. Obecnie jest największą w Polsce internetową bazą gazetek i katalogów reklamowych sklepów z całego kraju.

- Cieszę się, że po kilku latach ciężkiej pracy udało się nam z sukcesem sprzedać naszą firmę. Wierzę, że Grupa Interia.pl jest w stanie w pełni wykorzystać potencjał serwisu i stworzyć jeszcze lepszą ofertę dla klientów Okazjum. Mam też nadzieję, że nasz przykład zachęci innych do zakładania i rozwijania swoich startupów - mówi Dawid Piaskowski, prezes i współzałożyciel Okazjum.pl.

- Historia współpracy Okazjum.pl z funduszem ma całkiem zabawny początek. Po pierwszym zapozananiu się z projektem odrzuciliśmy go. Dopiero po ponownym zajrzeniu do folderu odrzucone, pomyśleliśmy, że może jednak warto porozmawiać z jego twórcami -  mówi Bartłomiej Gola, partner zarządzający SpeedUp Venture Capital Group. - Naszym zdaniem kluczem do sukcesu OKazjum jest gotowośc do zmian w założonym modelu (przy zachowaniu początkowej idei) oraz ogromna zdolnośc do nauki nowych rzeczy - dodaje Bartłomiej Gola.

Serwisy Grupy Interia.pl prezentujące gazetki promocyjne gromadzą 1,7 mln RU. Inwestycje w serwisy skierowane do branży retail to kolejny krok Grupy Interia.pl w stronę dywersyfikacji przychodów. W ostatnim czasie przejęte zostały także Rankomat.pl i Grupa eBroker, które są liderami na rynku finansów i ubezpieczeń online.

Grupa Interia.pl to czołowy gracz na rynku internetowym w Polsce, wchodząca w skład Grupy Bauer Media. Flagowym produktem Grupy jest portal horyzontalny Interia.pl. Portfolio firmy uzupełniają serwisy tematyczne oraz agencja Semahead i, od niedawna, Rankomat.pl i Grupa eBroker. Grupa Interia.pl jest także jednym z największych podmiotów na polskim rynku reklamy online, w jej strukturach działają sieci reklamowe AdStyle, TechnoAd.

SpeedUp Venture Capital Group to wiodąca grupa funduszy inwestujących na wczesnych etapach rozwoju przedsiębiorstwa (seed, pre-revenu i early growth). W obszarze naszych zainteresowań znajdują się firmy i przedsiębiorcy z Europy Środkowej i Wschodniej, którzy dzięki opracowanym przez siebie rozwiązaniom chcą zdobyć globalny rynek.

fot. pixabay.com

Komentarze (0)