... ... ...

Interia kupiła Mobiem. Ta agencja rozwijała m.in. Transportoida

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

23-03-2016

Informacja prasowa
Agencja mobile marketingu MOBIEM wzbogaciła portfolio Grupy Interia.pl. Inwestycja pozwoli w większym stopniu wykorzystać bogaty kontent portalu i poszerzyć ofertę reklamową w kanale mobilnym.

W pierwszej kolejności zespół agencji pomoże wyprodukować i wypromować aplikacje prezentujące oferty gazetek handlowych. 

Na zdjęciu: Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz z Mobiem

MOBIEM to agencja mobile marketingu specjalizująca się w produkcji aplikacji i gier mobilnych. Jest właścicielem sieci premium reklamy mobilnej MOBISKY. Posiada szeroki wachlarz formatów reklamy mobilnej takich jak m.in. geolokalizowane notyfikacje. W tym roku wprowadziła na rynek platformę MOBEACON. Agencja posiada ponad sto sześćdziesiąt aplikacji, m.in.: Transportoid, Pierwsza Pomoc-First Aid, Dieta, Bankomaty PL, My pregnancy - Moja ciąża.

"Wyzwaniem dla wszystkich wydawców jest pokazanie treści, które przyciągają użytkownika i wzmacniają jego lojalność wobec medium na tak konkurencyjnym rynku mobilnym. Zakup MOBIEM spełnia zatem dwa cele: pomoże nam zwiększyć ofertę produktów, jak i wzmocni już istniejące rozwiązania. Przy tak dużej ilości wartościowego kontentu, jaki posiadamy, chcemy docierać do jeszcze szerszej grupy odbiorców" - mówi Artur Potocki, prezes Grupy Interia.pl.

"Włączenie w struktury Grupy Interia.pl otwiera nowy etap rozwoju, a przede wszystkim jeszcze pełniejsze możliwości wykorzystania potencjału agencji na stale ewoluującym rynku mobilnym. Cieszymy się, że po pięciu latach obecności na rynku, mamy szansę na to, aby rozpocząć współpracę z Interią i zacząć czerpać realne korzyści z potencjału czołowego gracza na polskim rynku mediowym" - stwierdzili Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz, zarządzający MOBIEM.

W pierwszej kolejności zespół MOBIEM pomoże wyprodukować i wypromować aplikacje prezentujące oferty gazetek handlowych. Grupa Interia.pl jest liderem w tym segmencie reklamy online - swoją dominację w desktopie portal połączy z silną obecnością w produktach mobilnych. Rosnąca pozycja serwisów Okazjum, Promoceny i Promocyjni (budujących sieć AdRetail), uzupełniona zostanie więc o dodatkowe rozwiązania.

Zakup MOBIEM to kolejna inwestycja Interii, w ciągu ostatnich miesięcy portfolio portalu wzbogaciło się o Rankomat, Grupę eBroker oraz serwisy Okazjum, Promoceny, Bryk i Opracowania.

Komentarze (0)