Agencja mobile marketingu MOBIEM wzbogaciła portfolio Grupy Interia.pl. Inwestycja pozwoli w większym stopniu wykorzystać bogaty kontent portalu i poszerzyć ofertę reklamową w kanale mobilnym.

W pierwszej kolejności zespół agencji pomoże wyprodukować i wypromować aplikacje prezentujące oferty gazetek handlowych. 

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Na zdjęciu: Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz z Mobiem

MOBIEM to agencja mobile marketingu specjalizująca się w produkcji aplikacji i gier mobilnych. Jest właścicielem sieci premium reklamy mobilnej MOBISKY. Posiada szeroki wachlarz formatów reklamy mobilnej takich jak m.in. geolokalizowane notyfikacje. W tym roku wprowadziła na rynek platformę MOBEACON. Agencja posiada ponad sto sześćdziesiąt aplikacji, m.in.: Transportoid, Pierwsza Pomoc-First Aid, Dieta, Bankomaty PL, My pregnancy - Moja ciąża.

"Wyzwaniem dla wszystkich wydawców jest pokazanie treści, które przyciągają użytkownika i wzmacniają jego lojalność wobec medium na tak konkurencyjnym rynku mobilnym. Zakup MOBIEM spełnia zatem dwa cele: pomoże nam zwiększyć ofertę produktów, jak i wzmocni już istniejące rozwiązania. Przy tak dużej ilości wartościowego kontentu, jaki posiadamy, chcemy docierać do jeszcze szerszej grupy odbiorców" - mówi Artur Potocki, prezes Grupy Interia.pl.

"Włączenie w struktury Grupy Interia.pl otwiera nowy etap rozwoju, a przede wszystkim jeszcze pełniejsze możliwości wykorzystania potencjału agencji na stale ewoluującym rynku mobilnym. Cieszymy się, że po pięciu latach obecności na rynku, mamy szansę na to, aby rozpocząć współpracę z Interią i zacząć czerpać realne korzyści z potencjału czołowego gracza na polskim rynku mediowym" - stwierdzili Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz, zarządzający MOBIEM.

W pierwszej kolejności zespół MOBIEM pomoże wyprodukować i wypromować aplikacje prezentujące oferty gazetek handlowych. Grupa Interia.pl jest liderem w tym segmencie reklamy online - swoją dominację w desktopie portal połączy z silną obecnością w produktach mobilnych. Rosnąca pozycja serwisów Okazjum, Promoceny i Promocyjni (budujących sieć AdRetail), uzupełniona zostanie więc o dodatkowe rozwiązania.

Zakup MOBIEM to kolejna inwestycja Interii, w ciągu ostatnich miesięcy portfolio portalu wzbogaciło się o Rankomat, Grupę eBroker oraz serwisy Okazjum, Promoceny, Bryk i Opracowania.

Komentarze (0)