... ... ...

GEAR UP - Książka jak trener osobisty. Jak wybrać najlepszy model biznesowy? [konkurs]

Dodane

16-02-2016

Mam Startup
Dlaczego niektóre pomysły na biznes udaje się zrealizować, podczas gdy inne stopniowo odchodzą w zapomnienie? Na to pytanie odpowiadają autorzy książki pt. “GEAR UP. Wybierz najlepszy model biznesowy i nakreśl własną ścieżkę do sukcesu”. Możesz wygrać ją w naszym konkursie.

Zdjęcie główne artykułu by stocksnap.io

Na jakich elementach biznesu należy się skupić na etapie definiowania nowego lub doskonalenia już istniejącego pomysłu? Który z nich odgrywa decydującą rolę z punktu widzenia sukcesu przedsięwzięcia? A wreszcie: jak osiągnąć sukces? Odpowiedzi na te pytania znajdziemy w książce GEAR UP. Napisali ją trzej autorzy, którzy przełożyli swoje doświadczenie biznesowe na prawie dwustu stronach pełnych porad nie tylko dla początkujących przedsiębiorców. Wszyscy z nich są wykładowcami na uczelniach światowej rangi: Lena Ramfelt i Jonas Kjellberg wykładają na Stanford University i Stockholm School of Economics, a Tom Kosnik na Stanford Technology Ventures Program i Stanford School of Engineering.

Jeden z autorów wyróżnia się jednak na ich tle, jeśli chodzi o doświadczenie startupowe. Mowa o Jonasie Kjellbergu, który przez lata był odpowiedzialny za obszar biznesu online w Investment Ab Kinnevik, szwedzkiego właściciela firm e-commerce (Zalando, lamoda, Jabong, Avito i CDON.com). Współtworzył też startup Player.io oraz był jednym z twórców Skype. Tym bardziej zachęcamy do zapoznania się z najnowszą publikacją PWNu.

Gear Up nie zawiera jednak szczegółowych rozwiązań konkretnych problemów. Książka ta to pewnego rodzaju schemat, który pozwala oceniać potrzeby charakterystyczne dla danej sytuacji. Odpowiedzi na pytania stawiane w ramach kolejnych kroków tej analizy pozwolą wypracować rozwiązanie – strategię – dopasowaną konkretnie do twoich potrzeb. Ta książka pełni zatem podobną funkcję jak trener osobisty: pomoże ci opracować program treningowy adekwatny do twoich założeń, ale resztę pracy będziemy musieli wykonać sami. “Książka ci powie, że masz robić pompki, nie możesz natomiast liczyć na to, że zrobi je za ciebie” – czytamy w opisie.

Publikacja powstała z myślą o przedsiębiorcach, którzy pragną realizować nowe inicjatywy, ale także o liderach z mniejszych i większych organizacji o ugruntowanej pozycji. Ci bowiem także muszą wybierać pomysły warte urzeczywistnienia. Gdy dokonają wyboru, Gear Up pomoże stworzyć nowy rynek lub wywołać zamieszanie na już istniejącym. “Ten program to owoc wspólnej pracy teoretyków i przedsiębiorców, a wszystkie zalecenia zawarte w książce zostały przetestowane w praktyce przez liderów przedsiębiorczości z całego świata” piszą autorzy. Gear Up to także cenne źródło wiedzy dla studentów. Do powstania tego modelu przyczyniły się błyskotliwe umysły z Harvard Business School i Stanford University. Już dziś książka ta znajduje się w kanonie lektur studentów Stanforda oraz Wyższej Szkoły Handlowej w Sztokholmie.

Poradnik przeznaczony jest dla menedżerów, przedsiębiorców oraz dla tych, którzy dopiero myślą o własnym biznesie. Wypróbowany przez wielu biznesmenów na całym świecie, z pewnością pomoże również Tobie zrealizować Twoje najlepsze pomysły. Zacznij działać już teraz!

Konkurs

Dla zainteresowanych książką mamy konkurs, w którym do wygrania będą trzy egzemplarze: "GEAR UP. Wybierz najlepszy model biznesowy i nakreśl własną ścieżkę do sukcesu!". Wystarczy, że odpowiecie na pytanie konkursowe i przyślecie odpowiedź na adres: konkurs@mamstartup.pl, w tytule wpisując: GEAR UP. Zadanie konkursowe brzmi: Wymień przynajmniej jeden startup, który współtworzył którykolwiek z autorów książki. Nagrodzimy pierwszego, piątego i dziesiątego autora poprawnej odpowiedzi.

Aktualizacja 19.02

Konkurs zakończony. Ze zwycięzcami skontaktowaliśmy się e-mailowo. Wszystkim zgłaszającym dziękujemy za zainteresowanie.

Autorzy: Lena Ramfelt, Jonas Kjellberg i Tom Kosnik

Tytuł: GEAR UP. Wybierz najlepszy model biznesowy i nakreśl własną ścieżkę do sukcesu

Liczba stron: 192

Wydawnictwo: PWN

Komentarze (0)