NEWTON Media wprowadza nowy produkt. Rozda 100 darmowych testów monitoringu mediów

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Użytkownicy NewtonOne mają dostęp do ponad 100 tysięcy źródeł informacji na całym świecie (tradycyjnych oraz elektronicznych) i to niemalże w czasie rzeczywistym. Aplikacja znacząco ułatwia pracę osobom zatrudnionym w mediach, komunikacji, marketingu, biznesie czy najwyższej kadrze zarządzającej.

Zawiera ona m.in. panel Alert RTV, który pozwala wychwytywać słowa kluczowe w trakcie audycji i w ciągu zaledwie kilku minut – wysyła trzyminutowy klip z nagraniem do odbiorcy (SMS lub e-mail), odróżniając reklamy od programów informacyjnych. NewtonOne posiada także technologię Voice-to-text umożliwiającą transkrypcję mowy na tekst, rozpoznaje słowo z listy monitorowanych haseł zarówno w radio jak i telewizji.

– NewtonOne to efekt wielu miesięcy pracy w bliskiej współpracy z naszymi klientami. Staraliśmy się zrozumieć ich potrzeby w związku z wykorzystywaniem dostarczanych przez nas danych i tego w jaki sposób wdrażają je w swoje codzienne decyzje. Przełożyło się to na dużą użyteczność tego produktu oraz możliwość wprowadzenia do aplikacji nowych, innowacyjnych rozwiązań, które będziemy uruchamiać w ciągu najbliższych miesięcy – mówi Radosław Pogoda, prezes zarządu NEWTON Media Sp. z o.o.

NEWTON Media Polska to oddział największej w rejonie Europy Środkowej firmy zajmującej się monitoringiem mediów oraz przekładaniem informacji z mediów na decyzje biznesowe.  Marka kładzie duży nacisk na rozwój narzędzi związanych z selekcją monitorowanych treści oraz dostarczeniem skutecznych rekomendacji biznesowych.

W związku z wprowadzeniem platformy NewtonOne na polski rynek firma rozda 100 darmowych testów aplikacji dla osób, które będą chciały sprawdzić jej działanie.