... ... ...

Nowa jakość materiałów marketingowych z PublishSoSimply

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

30-06-2015

Informacja prasowa
Nie ma firmy czy organizacji, która nie stworzyła oferty, poradnika, raportu czy folderu reklamowego. Przygotowywanie tych dokumentów to codzienność osób zajmujących się marketingiem i sprzedażą. Jednak dotychczasowe formaty coraz słabiej pasują do mobilnego i interaktywnego świata.

Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi PublishSoSimply – narzędzie do samodzielnego wydawania cyfrowych, responsywnych, wielostronicowych dokumentów. Narzędzie stworzono z myślą o firmach, organizacjach pozarządowych, uczelniach i szkołach, pomagające im tworzyć i publikować cyfrowe materiały marketingowe takie jak poradniki, foldery, biuletyny, magazyny, raporty, oferty czy przewodniki.

- Zdecydowana większość takich dokumentów jest zapisywana jako pliki pdf i w wielu przypadkach świetnie spełniają swoja rolę. Jednak gdy zależy nam, aby nasz dokument dobrze wyglądał na urządzeniach mobilnych, chcemy dodać do niego wideo czy osadzić interaktywne wykresy, wtedy zaczynamy szukać innych rozwiązań – mówi Michał Majewski, twórca PublishSoSimply. Zdecydowaną zaletą narzędzia jest jego prostota. Użytkownicy nowego narzędzia nie już muszą znać się na obsłudze programów graficznych ani tym bardziej na aspektach technicznych, gdyż dokumenty składa się z gotowych elementów.

Edytor jest na tyle elastyczny, że użytkownik bez problemu dostosuje wygląd dokumentu do identyfikacji swojej firmy, dodatkowo ma możliwość zamieszczenia zdjęć, infografik, prezentacji SlideShare czy filmów. Przewagą narzędzia jest responsywność, czyli dopasowywanie się dokumentu do wielkości ekranu. Opublikowane w PublishSoSimply dokumenty mogą być czytane z łatwością nie tylko na komputerze, ale również na urządzeniach mobilnych. Ponadto zarówno tworzenie jak i czytanie odbywa się w przeglądarce. Każdy wydany dokument ma swój link, który udostępnia się odbiorcom. Można go również umieścić na swojej stronie internetowej podobnie jak umieszcza się filmy z YouTube.

Firma wystartowała w zeszłym roku jako narzędzie do tworzenia cyfrowych magazynów, jednak niedawno zdecydowała się rozszerzyć zakres możliwości. - Zmiana jest odpowiedzią na oczekiwania naszych użytkowników, którzy oprócz magazynów chcieli również tworzyć większą gamę dokumentów – dodaje Majewski. PublishSoSimply wywodzi się z Poznania, ale ma już w swojej historii sukcesy międzynarodowe. O firmie można było usłyszeć podczas ubiegłorocznej edycji Orange Fab. Miała też okazję zaprezentować się podczas wydarzeń dla startupów w Paryżu i Tokio. Pod koniec lutego br. część zespołu przeniosła się na kilka miesięcy do Santiago, by tam pracować nad rozwojem PublishSoSimply w ramach programu akceleracyjnego Start-Up Chile.

Zdjęcie główne artykułu by Bridget Braun

Komentarze (0)