Regularne publikowanie tekstów w social mediach zwiększa skuteczność prowadzonych kampanii reklamowych. A co kiedy brakuje nam pomysłów na kolejne artykuły albo czasu na przygotowanie materiałów? Możemy wówczas pobrać teksty z bazy 150 tysięcy artykułów udostępnianych przez Zamarkowanych.

Ponad 150 tysięcy tekstów

Właściciele biznesów chętnie promują własne marki w mediach społeczościowych. Za ich pośrednictwem dostarczają potencjalnym klientom interesujących, zabawnych i przydatnych treści - głównie artykułów i materiałów wideo. Opublikowanie kilku pierwszych postów na Facebooku, kiedy mamy jeszcze świeże pomysł, jest stosunkowo proste. Problemy zaczynają się, kiedy chcemy regularnie umieszczać wpisy w social mediach. Potrzebujemy wówczas interesujących tematów i czasu, żeby przygotować odpowiedni materiał.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Na zdjęciu Piotr Kędziak | fot. materiały prasowe 

Piotr Kędziak, pomysłodawca serwisu Zamarkowani, zauważył, że można ten proces ułatwić i zautomatyzować. Stworzył więc platformę, dzięki której specjaliści od marketingu, pracownicy działów PR i właściciele niewielkich biznesów mogą uzyskać dostęp do pokaźnej bazy artykułów, przeznaczonych do dystrybucji za pośrednictwem kanałów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter i Linkedin. - W naszej bazie znajduje się ponad 150 tysięcy tekstów z 70 kategorii pobieranych z prawie dwóch tysięcy najlepszych polskich serwisów. Każdy artykuł jest napisany w języku polskim oraz został oceniony pod kątem viralności - mówi.

Po przeczytaniu tekstu klient trafi do sklepu internetowego

Aby uzyskać do nich dostęp wystarczy zarejestrować się w serwisie i wybrać interesujący nas wariant cenowy. Otrzymamy wówczas nielimitowany dostęp do artykułów, które następnie możemy swobodnie umieszczać w social mediach. Poza wzbudzeniem zainteresowania wśród czytelników, publikowane tekst mają pomóc właścicielom biznesów sprzedawać oferowane produkty i usług. -Pamiętamy, że kampanie reklamowe w social mediach prowadzi się, aby zarabiać i my w tym pomagamy - mówi Piotr Kędziak.

Przedsiębiorca dodaje, że na dole każdego tekstu, znajduje się okienko z reklamą i przyciskiem CTA, po kliknięciu na który klient automatycznie zostaje przekierowany do sklepu internetowego, gdzie będzie mógł sfinalizować transakcję. Przykładowo jeśli prowadzimy sklep online ze sprzętem narciarskim, wybieramy wówczas z bazy tekstów Zamarkowani, artykuł dotyczący porad jak dobierać sprzęt. Internauta, który przeczyta jego treść zauważy również dedykowaną mu ofertę i będzie mógł od razu przejść do zakupu interesujących go produktów.

Wkrótce przeczytasz artykuły w języku angielskim

Piotr Kędziak zadbał o to, aby użytkownicy korzystający z platformy, mogli monitorować efekty kampanii marketingowych prowadzonych za pośrednictwem Zamarkowanych. Wkrótce, jak obiecuje, pojawią się również artykuł w języku angielskim, żeby można było docierać z komunikatami reklamowymi do szerszego grona odbiorców.

Komentarze (0)