... ... ...

Snapchat a footfall. Case study gry miejskiej w Forum Gliwice

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

02-09-2016

Informacja prasowa
27 sierpnia w Forum Gliwice odbyła się „Gra pełna nagród” – gra miejska na terenie centrum handlowego, która wykorzystywała w komunikacji Snapchat. Akcja przyciągnęła duża grupę młodzieży z Gliwic, a podczas konkursu w ciągu godziny przesłano ponad 1000 snapów!

Zdjęcie główne artylułu by picjumbo.com

Gra pełna nagród pokazała, jak ważne jest dla centrów handlowych angażowanie lokalnych społeczności nie tylko za pomocą Facebooka, ale również innych kanałów społecznościowych. Jest też doskonałym dowodem na to, że Snapchat idealnie sprawdza się, jeśli chodzi o łączenie światów online i offline i faktycznie, dobrze wykorzystany, może przyczynić się do zwiększania footfallu w centrum handlowym. 

Podczas „Gry Pełnej Nagród” w Forum zostało ukryte ponad 50 kopert z pytaniami i zadaniami. Zadaniem uczestników było bieganie po centrum handlowym i szukanie kopert, a następnie wysyłanie odpowiedzi przez Snapchata na oficjalne konto galerii @forumgliwice. W czasie konkursu uczestnicy wysłali do Forum Gliwice około 1000 snapów ze zdjęciami odpowiedzi oraz filmikami wykonanych zadań! Podczas gry uczestnicy nie tylko odpowiadali na pytania zaproponowane przez Najemców centrum handlowego, ale musieli też m.in. zjeść cytrynę, obrać jabłko, robić pompki, udawać postać z filmu i zrobić sobie tradycyjne selfie.

Oprócz pytań, w Forum ukryte zostały dodatkowe koperty z nagrodami. Odnalezienie ich było możliwe dzięki wskazówkom, które wysyłane były uczestnikom poprzez aplikację Snapchat. Zwycięzcy konkursu zostali nagrodzeni prezentami od najemców, m.in. naszyjnikami od YES, treningami personalnymi od Jatomi Fitness, fotoksiążką od Fotojoker, zestawami kosmetyków od Yves Rocher, bonami do sklepów Mobi, Monnari oraz Adriano Calitri. Rozdano też ponad 200 innych nagród od McDonald’s, Itaka, KFC, Cinema City, Smooth the Fruit, Benetton, Crazy Bubble i Carrefour.

Korzystanie z aplikacji społecznościowych na smartfonach stało się nieodłącznym elementem życia dla wielu ludzi, nie tylko tych z najmłodszego pokolenia. Forum Gliwice to jedyne centrum handlowe w Polsce, które wykorzystuje ten trend organizując wydarzenia z wykorzystaniem Snapchata, które łączą świat realny z wirtualnym. Akcje tego typu niosą za sobą wiele korzyści. Przede wszystkim zwiększają footfall, ale również są doskonałą formą promocji dla najemców współpracujących przy ich organizacji. Takie akcje budują wizerunek centrum handlowego jako otwartego na ludzi i na nowe wrażenia. Sprawiają one, że galeria handlowa uchodzi za nowoczesną i zapewniającą ciekawe rozrywki, które przyciągają ludzi do spędzania w niej czasu.

Dodatkowo, jeżeli galeria handlowa wyposażona jest w inteligentne Wi-Fi, tak jak Forum Gliwice, gry wymagające połączenia z internetem pozwalają szybciej budować bazę marketingową.

Komentarze (0)