... ... ...

Darmowy Monitoring Social Media z BrandSpy

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

13-10-2016

Informacja prasowa
Minął tydzień od wdrożenia w BrandSpy darmowych kont i już śmiało możemy stwierdzić, że był to strzał w dziesiątkę. Analizując rynek doszliśmy do wniosku, że istnieje wiele osób oraz firm, którym monitorowanie Internetu jak do tej pory wydawało się zbędne, lub wiązało się z niechcianymi kosztami.

Chcąc rozwijać rynek i świadomość użytkowników udostępniliśmy nasze narzędzie w nieco okrojonym pakiecie Free i od razu pojawiły się pierwsze efekty. Zanotowaliśmy w tym krótkim okresie rekordową ilość kilkuset rejestracji nowych kont i bardzo duży wzrost zainteresowania.

W darmowym koncie użytkownicy mają do dyspozycji wybrane słowo kluczowe wraz    z dopasowanymi frazami wymaganymi i wykluczonymi oraz limit 500 wypowiedzi miesięcznie. Z przeprowadzanych rozmów i analiz wynika, że jest to liczba, która w zupełności zaspokoi potrzeby startupów, małych firm oraz wszystkich, którzy rozpoczynają swoją przygodę z monitoringiem. Skąd pomysł?

– Taki model korzystnie wpłynie na rozwój branży, edukowanie użytkowników oraz da możliwość zbadania czy marka jest widoczna w sieci, a jeśli tak, to w jaki sposób jest postrzegana. Warto zaznaczyć, że w pakiecie Free w dalszym ciągu nowe wypowiedzi będą pojawiać się w systemie BrandSpy w czasie rzeczywistym. Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy będzie miał możliwość na własnym przykładzie sprawdzić jakie korzyści może dać monitorowanie Internetu i Social Media – mówi Przemek Kwiatkowski CEO BrandSpy.

Komentarze (0)