Jak widać tańsze zakupy nie znudziły się nikomu, a w szczególności inwestorom, którzy w group buyingu widzą ogromny potencjał. Wczoraj największy dostawca kuponów cyfrowych otrzymał dofinansowanie w wysokości 30 milionów dolarów.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Coupons.com, zapowiedział dawniej walkę z największym portalem zakupów grupowych, Grouponem. Z dnia na dzień wydaje się być bliżej osiągnięcia celu. Jeden z najstarszych funduszy Venture Capital na świecie, Greylock Partners, pomoże zespołowi Coupons w międzynarodowej ekspansji, by jeszcze bardziej zbliżyć się do lidera zakupów grupowych. Skąd ten wzrost zainteresowania i zbiór nowych kuponów dla konsumentów? Zasługą coraz mniejszej ilości kuponów umieszczanych w prasie jest to, że wydawcy powoli zaczynają przekonywać się do Coupons.com – mówi Steven Boal, CEO Coupons Inc.

Startup z 13-letnim stażem otrzymał w czerwcu 200 milionów dolarów, o czym oczywiście pisaliśmy. W serwis zainwestowano łącznie 247 milionów dolarów, a jego wycena wynosi ponad miliard dolarów. Ciekawe czy i kiedy ta inwestycja się zwróci, skoro globalny lider - Groupon - ma problemy z rentownością.

źródło: venturebeat.com

 

Komentarze (0)