Dziś przedstawiamy Wam startup, który dzięki zakupom grupowym pozwoli na wejście do klubów nocnych po niższej cenie. Partymonster działa na razie tylko w Korei, ale być może za kilka miesięcy napiszemy o jego ekspansji na Europę.

Startup powstał przy pomocy inkubatora Seoul Space i oferuje 50-60 % zniżki na wejściówki do nocnych klubów. Jak to działa? Podobnie jak przy znanych zakupach grupowych. Pełnoletni konsument kupuje zniżkę na stronie serwisu, wpisuje się na listę gości klubu, następnie pokazuje numer kuponu przy drzwiach wejściowych i od tej chwili może bawić się w nocnym klubie za pół ceny.

Ile zarabiają twórcy i na czym zyskują właściciele klubów? Twórcy serwisu pobierają 50% prowizji z zysku jaki zarabia klub na organizowanym wydarzeniu. Jak mówi Mike Sim, współtwórca projektu, właściciele klubów i tak są zadowoleni z takiego obrotu zdarzeń. Uważają oni, że klient wchodzący do klubu po obniżonej cenie, zazwyczaj wydaje więcej na napoje w klubie niż przeciętny imprezowicz, wchodzący z normalną wejściówką. Znany jest proceder zapraszania gwiazd do klubów, by zrobić lekkie zamieszanie oraz wypromować miejsce całonocnych zabaw i spożywania trunków. Jak mówi zasada: im więcej, tym lepiej – właściciele klubów zyskują na tym, że tworząc sztuczny tłum, stwarzają wizję miejsca obleganego przez wielu ludzi. I w tym właśnie pomaga Partymonster.

źródło: techcocktail.com

Komentarze (0)