Masz nieumyty samochód i nie masz czasu ani ochoty na skorzystanie ze stacjonarnej myjni? Pomocna może okazać się aplikacja Cherry, dzięki której możemy skorzystać z oferty specjalnie wyszkolonej firmy myjącej samochody na wybranym przez nas miejscu parkingowym.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Koszt umycia samochodu dla osób korzystających z aplikacji wynosi 29 dolarów, wliczając napiwki dla wykonawców. Na dzień dzisiejszy, projekt jest skierowany wyłącznie do mieszkańców San Francisco. Jak działa nowo powstały startup Cherry? Po dokonaniu rejestracji, wpisujemy adres i miejscowość, gdzie znajduje się samochód do umycia, chociaż zamiast nudnego wpisywania możemy po prostu zaznaczyć punkt na mapie, by wskazać lokalizację naszych czterech kółek. Następnie wpisujemy dane takie jak: kolor, rok produkcji, markę, model oraz numery tablic rejestracyjnych. Po wykonaniu tych czynności czekamy na otrzymanie wiadomości tekstowej o przybyciu ekipy, która umyje nam samochód. Jeśli będziemy zadowoleni z wykonanej usługi, możemy również dokonać jej oceny, przyznając do 5-ciu gwiazdek. Pracownicy Cherry są dostępni 7 dni w tygodniu od godziny 9 do 17.

Cherry pozyskał również dofinansowanie w wysokości 750 tysięcy dolarów od Davida Sacksa, Maxa Levchina oraz Keitha Raboia.

[Aktualizacja 16.01.2013] Na początku grudnia 2012 roku, Cherry zakończył swoją działalność.

źródło: techcrunch.com

Komentarze (0)