W imieniu organizatorów mamy zaszczyt zaprosić Państwa na niepowtarzalne wydarzenie w świecie IT - Mobile Trends Conference. Konferencja porusza najbardziej aktualne zagadnienia z branży mobilnego internetu. Skierowana jest głównie do profesjonalistów, zajmujących się projektowaniem mobilnych stron i aplikacji, a także dla środowiska biznesowego zainteresowanego szansami, jakie mobilny dostęp do internetu stwarza dla marketingu.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

„Przyszłość należy do mobilnego internetu" – takie słowa padły z ust Sergey'a Brina, jednego z założycieli Google. Nie sposób odmówić mu racji. W Polsce już 15% użytkowników internetu korzysta z globalnej sieci za pomocą urządzeń takich jak telefony komórkowe, tablety czy notebooki. Wszystkie statystyki i prognozy ukazują, że liczba ta będzie rosnąć. Dynamiczny rozwój rynku tzw. smartfonów dodatkowo sprzyja temu trendowi. Stwarza to zupełnie nowe wyzwania dla programistów, jak i niespotykane dotychczas sposoby na dotarcie do potencjalnego klienta.

Podczas Mobile Trends Conference zostanie wygłoszonych ponad 16 prelekcji, po 30-45 minut każda. Prelekcje podzielono tematycznie w ten sposób, by odbywały się one jednocześnie w dwóch salach.

Biznes Room – zawiera prezentacje dotyczące szeroko pojętych zagadnień mobilnego marketingu, a także m-commerce (sprzedaż), m-learning, płatności mobilne, mobile advertising. Grupa docelowa tej sali to biznes, kadra kierownicza, managerowie, agencje reklamowe i interaktywne oraz wszelkie osoby zainteresowane najświeższymi rozwiązaniami w mobilnym marketingu.

Development Room - zagadnienia tu poruszane będą dotyczyć przede wszystkim technicznych aspektów tworzenia stron i aplikacji mobilnych. Wystąpienia w Development Room są skierowane głównie do programistów tworzących strony i aplikacje na najpopularniejsze platformy.

Dotychczas potwierdzone wystąpienia:

Biznes Room

  • Budowanie marki produktu w oparciu o gry i aplikacje mobilne. Dariusz Kocięcki
  • Polska to nie Ameryka - jak nad Wartą sprzedawać aplikacje mobilne. Kamil Brzeziński
  • O marketingu mobilnym - czyli do kogo właściwie mówimy i jak mówić skutecznie? Anna Godek-Biniasz
  • Możliwości kierowania reklam na urządzenia mobilne w AdWords i Admob. Krzysztof Marzec
  • Co dzisiaj mobile znaczy w komunikacji marketingowej? Arkadiusz Radwan, Dariusz Kowalski, Jarosław Rzepecki

Development Room

  • Różnice pomiędzy programowaniem dla różnych platform mobilnych. Rafał Pieszczek
  • Responsive Web Design - Zmieniamy Internet na plus. Adrian Gadzina
  • Sztuka projektowania aplikacji mobilnych. Przemysław Baraniak
  • Tworzenie layoutów i aplikacji dynamicznie dostosowujących się do wielu rozdzielczości oraz gęstości ekranu. Michał Kąkol
  • Testowanie na platformie Android. Marek Defeciński
  • Phonegap - jeden kod, wiele platform. Krzysztof "Procek" Ścira
  • Programowanie gier z użyciem Cocos2D. Adam Kubiczek
  • Monetyzowanie gier i aplikacji mobilnych. Anna Godek-Biniasz, Maciej Domagała

Pełny program konferencji zostanie ogłoszony do końca listopada. Z update'ami programu i biogramami prelegentów można zapoznać się na stronie: www.MobileTrendsConf.pl

Na zakończenie konferencji odbędzie się gala Mobile Trends Awards - rozdanie nagród dla firm wspierających mobilność.

źródło: Informacja prasowa

Komentarze (0)