Mamy pisarzy! – głosi hasło, które widzimy na stronie głównej startupu. Scripted łączy pisarzy z firmami płacącymi za napisanie jednego wpisu na blogu czy Twitterze. W poniedziałek projekt pozyskał dofinansowanie od Crosslink Capital, Jody'ego Mulkeya oraz Douglasa Feirsteina.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Scripted to platforma dla freelancerów, którzy będą mogli przyjąć zlecenia napisania tekstów dla klienta. Na czym polega proces zgłoszeniowy? Na początku naszej przygody z serwisem Scripted, wybieramy jedną z dwóch opcji: kup wpis na blog lub kup „tweeta”, czyli krótki wpis na serwisie micro-blogowym. Następnie wpisujemy tytuł, poziom jakości wpisu oraz opis, co miałby zawierać. W ciągu 7 dni Scripted wybierze pisarza adekwatnego do powierzonego mu zadania.

Jak chwalą się twórcy projektu, Scripted otrzymał zlecenia o łącznej wartości ponad 150 tysięcy dolarów, a jeden z ich pisarzy zarobił 30 tysięcy dolarów w ciągu roku. Ze startupu powstałego w San Francisco w 2008 roku, skorzystały już takie marki jak Levi’s, MailChimp czy Spike Tv, co jest dodatkową reklamą dla projektu.

źródło: venturebeat.com

Komentarze (0)