Czy chcesz być jak Larry Page lub Sergey Brin? Poniżej przepis podany w fajnej, rytmicznej formie. Zwróćcie uwagę na wszystkie ważne elementy: znaczenie biznes planu, wpisanie się w trendy, motywację założycieli, budowanie zespołu, wybór domeny i wreszcie znaczenie social media do promocji startupu.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Tak, właśnie tak! Przepis na sukces:


Larry Page, Sergey Brin
time to write a business plan
so i can be like those guys

first you need a buzzword
then a second and a third
pick at least two industries
you'll revolutionize

find yourself an engineer
feed him pizza, buy him beer
give him just a fraction
of a fraction of the pie

need a good domain
name must be cheap, can't be lame
something cool like
flickr, meebo, wikiyou, mahalo, bebo
"telephone" without a "t"
"digg" but with a triple "g"

make your elevator pitch
code it up and flip the switch

here comes another bubble
the VCs are backing
baby let's get cracking

blog blog blog it all
blog it if it's big or small
blog at the cineplex
blog while you're having sex
blog in the locker room
babies blogging in the womb
blog even if you're wrong

W mojej ocenie najważniejsze elementy to: “pick at least two industries you'll revolutionize” oraz “blog even if you're wrong”. A jakie jest Wasze zdanie? ;)

Piotr Wilam, Twitter: @piotrwilam

Piotr Wilam - przedsiębiorca, założyciel Wydawnictwa Pascal oraz współtwórca i pierwszy prezes Onet.pl. Business angel zaangażowany w Merlin.pl, a obecnie założyciel Innovation Nest, klastra zaawansowanych technologii. Z wykształcenia filozof i matematyk, absolwent KUL, Oxford University oraz London Business School.

 

 

 

Zobacz wszystkie teksty autora

Komentarze (0)