Twoja Firma wchodzi na rynek i potrzebuje sprawnego systemu teleinformatycznego? Wysokie koszty rozpoczęcia działalności i związany z tym natłok faktur redukuje Twój przedsiębiorczy zapał? A może poszukujesz rozwiązań, które zaoszczędzą Twój czas oraz pieniądze, a jednocześnie wpłyną na profesjonalny wizerunek Twojej firmy? Jeśli choć na jedno pytanie odpowiedziałeś twierdząco, poznaj SMARTO, które skupia niezbędne do funkcjonowania biznesu rozwiązania w jednym, elastycznym pakiecie. Aiton Caldwell SA wraz z SuperHost.pl właśnie z myślą o start-upach i małych firmach stworzyli platformę SMARTO.

SMARTO skupia w swojej ofercie innowacyjne rozwiązania teleinformatyczne zaprojektowane specjalnie dla małej firmy. Dostarcza niezawodne rozwiązania biznesowe, które są łatwe w obsłudze, zaawansowane technologicznie i znacznie mniej kosztowne niż tradycyjne rozwiązania.

OFERTA / INTEGRACJA USŁUG

Usługa SMARTO łączy w sobie usługi telekomunikacyjne oparte na telefonii IP (w tym Telekonferencje, Wirtualną Centralkę, Wirtualny Fax, Call Center, IVR), hostingowe (e-mail, domena, hosting stron www, konta FTP) oraz rozwiązania odpowiedzialne za bezpieczeństwo danych (backup online, ochrona antywirusowa). W niedalekiej przyszłości oferta zostanie wzbogacona również o CRM online. W ramach pakietu klient otrzymuje również nowoczesne telefony biznesowe z serii Yealink z HD Voice, polskim menu oraz wyświetlaczem LCD.

Oferta SMARTO została skonstruowana w taki sposób, aby umożliwić dopasowanie jej do potrzeb oraz możliwości firmy. W skład pakietów SMARTO wchodzą usługi teleinformatyczne dla firmy dostosowane do wielkości zespołu oraz indywidualne pakiety dla pracowników, a także wiele usług dodatkowych wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem. SMARTO integruje najważniejsze usługi teleinformatyczne i dostarcza je w pakiecie za pomocą jednej umowy i jednej faktury, przy wykorzystaniu wygodnych płatności online.

KORZYŚCI

Zakup podobnego oprogramowania w formie tradycyjnej to wydatek rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych. W SMARTO koszt usługi w ramach miesięcznego abonamentu wynosi kilkadziesiąt złotych. Klienci unikają zatem wysokich kosztów początkowych związanych z zakupem drogiego oprogramowania i infrastruktury. Dodatkowo klient otrzymuje stały dostęp do aktualizacji, najnowszej wersji oferowanych rozwiązań i korekty ewentualnych błędów. Pozwala to zaoszczędzić czas, eliminując konieczność dojazdu serwisu do klienta, jak również pieniądze na zakup zaktualizowanej wersji.

Wszystkie usługi dostępne są przez internet w oparciu o model SaaS (Software as a Service). Całość obsługi platformy ze strony klienta – zarządzanie kontami, konfiguracja usług, wszelkie płatności itp. - odbywa się za pośrednictwem strony internetowej i wygodnego panelu użytkownika. Dzięki temu klienci SMARTO mogą korzystać z usług z każdego miejsca na świecie, a także zmieniać je w zależności od potrzeb.

SMARTO zapewnia przedsiębiorcom niezależność dzięki wykorzystaniu technologii SaaS, oszczędności dzięki kompleksowym pakietom oraz elastyczną ofertę dostosowaną do aktualnych potrzeb firmy. Pozwala również zaplanować budżet z rocznym wyprzedzeniem bez obawy, iż w trakcie pojawią się kolejne, nieprzewidywane wydatki. Firma nie traci także czasu na poszukiwanie różnych dostawców czy pilnowanie wielu comiesięcznych rachunków.

SZANSA DLA START-UPÓW

Marka SMARTO koncentruje się na segmencie start-upów i małych firm, zwykle pomijanych przez dużych graczy. Spółka ma świadomość, iż dostęp do aplikacji poprzez internet to często dla tych firm jedyna okazja na skorzystanie z najnowocześniejszych technologii. Zakup udostępnianego przez SMARTO oprogramowania w normalnym trybie przewyższa bowiem ich początkowe możliwości finansowe. Dzięki SMARTO, zarezerwowane wcześniej rozwiązania dla dużych firm, stały się dostępne dla każdego. Przedsiębiorca może korzystać z wielu innowacyjnych rozwiązań, wspomagających zarządzanie firmą już od początku prowadzenia działalności.

W początkowej fazie projektu, na potencjalnych klientów usługi czeka promocja – 50 proc. zniżki na pakiety dla firm i pracowników na cały okres trwania umowy. Dodatkowo wszyscy mają możliwość wypróbowania usługi SMARTO podczas 14 dniowego okresu testowego, wolnego od wszelkich opłat. Użytkownik w tym okresie może sprawdzić funkcjonalność panelu, możliwości platformy, a po dwóch tygodniach zdecydować o dalszej współpracy.

Dowiedz się więcej na: www.smarto.pl.

Komentarze (0)