Wittlebee – tak nazywa się startup, który śladem serwisów takich jak Birchbox dostarczy nam paczkę z produktami w zamian za uregulowaną opłatę miesięczną. Wystarczy 39,99 $ oraz wypełnienie krótkiej ankiety, aby otrzymać pierwszą paczkę ciuszków dla naszej pociechy.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Rozpoczęciem przygody z Wittlebee jest wypełnienie wspomnianej już ankiety składającej się z ośmiu pytań. Twórcy projektu zadbali o to, by z ankiet mogli dowiedzieć się m.in. jaki, naszym zdaniem, kolor ubranek wygląda najlepiej na naszym dziecku, jaki ma charakter oraz w jakim typie ubrań widzą je rodzice.

Po dokonaniu pierwszego kroku, czeka nas potwierdzenie zamówienia oraz możliwość rozmowy ze stylistą w razie jakichkolwiek pytań. Zaledwie po tygodniu otrzymamy pierwszą paczkę z ubrankami dla dziecka, co może się powtórzyć za miesiąc, jeśli tylko przedłużymy subskrypcję.

Wittlebee jest jednym ze startupów stworzonych przez Fine Folks Inc, którzy w swoim portfolio mają już Babydot – klub online dla malucha i jego rodziców oraz klub książki mający w przyszłości działać na takich samych zasadach jak Wittlebee.

Fine Folks Inc otrzymał dofinansowanie na rozwój projektów od Science Inc – inbkubatora z Los Angeles, którego założycielem jest Mike Jones CEO MySpace.

źródło: techcocktail.com

Komentarze (0)