Jak dowiadujemy się z prezentacji przygotowanej na zeszłoroczną konferencję e-nnovation, BusyFlow pozwala zaoszczędzić czas marnowany na obsługiwanie wielu platform, których używamy do pracy nad wspólnymi projektami. Dziś startup wyszedł z fazy beta.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Litewski startup BusyFlow pozwala na integrację z sześcioma aplikacjami, których internauci najczęściej używają do pracy nad wspólnym projektem. Są to: Dropbox, Google Calendar, Google Docs, Google Tasks, Pivotal Tracker, GitHub. Twórcy startupu nazwali ulem (z ang. hive) miejsce, w którym gromadzimy i łączymy wszystkie informacje dotyczące kooperacji. Po zalogowaniu się do systemu zarządzania projektami, wpisujemy jego nazwę i zaznaczamy, jaki kolor będzie miało logo projektu. Kolejnymi krokami jest dodanie aplikacji oraz zintegrowanie ich z BusyFlow poprzez wskazanie projektu na innych serwisach. Darmowa wersja obejmuje 6 zintegrowanych aplikacji, jeden “ul” oraz 3 użytkowników pracujących nad projektem.

Korzystając z BusyFlow, możemy komentować wszystkie posty, nadawać zadania oraz śledzić postępy naszego projektu. W przyszłości BusyFlow pozwoli na integrację z Basecampem oraz Yammerem. Dla przypomnienia, litewski startup skorzystał z pomocy polskiego akceleratora GammaRebels.

źródło: informacja własna, angel.co

Komentarze (0)