Jak dowiadujemy się z prezentacji przygotowanej na zeszłoroczną konferencję e-nnovation, BusyFlow pozwala zaoszczędzić czas marnowany na obsługiwanie wielu platform, których używamy do pracy nad wspólnymi projektami. Dziś startup wyszedł z fazy beta.

Litewski startup BusyFlow pozwala na integrację z sześcioma aplikacjami, których internauci najczęściej używają do pracy nad wspólnym projektem. Są to: Dropbox, Google Calendar, Google Docs, Google Tasks, Pivotal Tracker, GitHub. Twórcy startupu nazwali ulem (z ang. hive) miejsce, w którym gromadzimy i łączymy wszystkie informacje dotyczące kooperacji. Po zalogowaniu się do systemu zarządzania projektami, wpisujemy jego nazwę i zaznaczamy, jaki kolor będzie miało logo projektu. Kolejnymi krokami jest dodanie aplikacji oraz zintegrowanie ich z BusyFlow poprzez wskazanie projektu na innych serwisach. Darmowa wersja obejmuje 6 zintegrowanych aplikacji, jeden “ul” oraz 3 użytkowników pracujących nad projektem.

Korzystając z BusyFlow, możemy komentować wszystkie posty, nadawać zadania oraz śledzić postępy naszego projektu. W przyszłości BusyFlow pozwoli na integrację z Basecampem oraz Yammerem. Dla przypomnienia, litewski startup skorzystał z pomocy polskiego akceleratora GammaRebels.

źródło: informacja własna, angel.co

Komentarze (0)