W świecie, gdzie klient oczekuje od większości firm strony mobilnej serwisu, startupy takie jak Appstack wydają się być idealnym rozwiązaniem. Chcesz oferować swoim klientom zniżki, być z nimi w stałym kontakcie oraz reklamować swoją firmę w wyszukiwarce? Jeśli tak, to Appstack jest dla Ciebie.

Zacznijmy od tego, że nie każdy (np. ja) zna się na programowaniu, wie co to HTML (to akurat wiem) oraz zna się na marketingu w internecie. Dla ludzi, którzy nie mają strony internetowej swojej firmy, a chcieliby ją założyć za małe pieniądze, Appstack jest idealnym rozwiązaniem. Oprócz strony internetowej, startup stworzy nam jej wersję mobilną. Obie wersje naszej “wizytówki firmy” będziemy mogli sami w łatwy sposób edytować. Appstack jest bardzo czytelny i osoby nieznające żadnego języka programowania mogą swobodnie dodawać posty, uzupełniać menu czy portfolio. Jak inaczej możemy się promować oprócz strony internetowej i jej mobilnej wersji? Oczywiście poprzez reklamy. Dzięki współpracy z Google twórcy Appstack oferują 20$ zniżki na reklamy, które sami będą targetować tak, by ludzie jak najczęściej korzystali z Twoich usług.

Za podstawowy abonament zawierający mobilną wersję strony, zarządzanie treścią w czasie rzeczywistym, domenę oraz stronę internetową zapłacimy 39,95$ miesięcznie. Dopłacając do abonamentu 20$, nasze usługi będą promowane dzięki reklamom z systemu AdWords. Appstack zdobył kilka dni temu dofinansowanie w wysokości 1,5 miliona dolarów od Google Ventures, Tomorrow Ventures, 500 Startups, Gary'ego Vaynerchuka, Dona Dodge'a oraz Matta Douglasa.

źródło: techcrunch.com

Komentarze (0)