Zespół HyperBees wygrał konkurs Get Discovered i w nagrodę otrzyma dofinansowanie na dalszy rozwój. W konkursie wzięło aż 117 zespołów deweloperskich, które łącznie stworzyły 152 gry.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Get Discovered to konkurs, który odbył się w ubiegłą środę w Dolores Labs, inkubatorze prowadzonym w San Francisco przez Trinity Ventures. Jury przy ocenie aplikacji brało pod uwagę takie czynniki jak zdolność utrzymania się na rynku (gry jak i zespołu deweloperskiego), umiejętności zespołu, grywalność, możliwości monetyzacji oraz strategia dystrybucji. Ekipa polskiego startupu działającego w Londynie wystawiła do konkursu grę HyperQuiz, o której pisaliśmy na łamach MamStartup.pl w styczniu bieżącego roku. Trzyosobowy zespół HyperBees zostawił rywali w tyle, mimo tego, że konkurencja była naprawdę mocna, a teamy liczyły czasami po więcej niż 10 osób.

Na czym polega HyperQuiz? Jest to gra oparta na zasadach popularnego programu telewizyjnego “Milionerzy”. Grając w HyperQuiz walczymy z trzema konkurentami o zdobycie jak największej ilości punktów. W każdym pytaniu mamy do wyboru cztery odpowiedzi. Oprócz wytypowania tej poprawnej, liczy się także szybkość odpowiadania. Punkty przydzielane są zgodnie z zasadą: kto najszybciej poprawnie odpowie na pytanie, ten dostanie najwięcej punktów. Gdy pytanie wyda nam się za trudne, albo będziemy się wahać między kilkoma odpowiedziami, możemy skorzystać z kół ratunkowych. Za darmo mamy dostęp do czterech z sześciu możliwych.

Jak pewnie się domyślacie wygrana w takim konkursie przynosi wiele korzyści. O tym, co działo się po Get Discovered, opowiedział nam Tomasz Mleko: Nazajutrz po konkursie spotkałem się z naszym przyszłym partnerem w Trinity Ventures, Gusem Taiem, by omówić sprawy najpilniejsze. Gus Tai ma ogromne doświadczenie w prowadzeniu podobnych inwestycji i bardzo dobry track record, wiec jesteśmy dobrej myśli. Wszyscy w zespole zajmującym się HyperQuiz, tj. ja i Monika z HyperBees oraz Laszlo Guyrics z GylGames, czujemy, że dostaliśmy solidnego kopa motywacyjnego.

Oprócz dofinansowania, które wyniesie od 50 do 100 tysięcy dolarów, zespół HyperBees otrzyma także wsparcie marketingowe od jednego z organizatorów konkursu VentureBeat, a Best Buy pomoże w promocji na platformie sprzedaży aplikacji App Discovery Center. Jakie mają plany na przyszłość twórcy aplikacji HyperQuiz? - Zapewne zaczniemy od portowania HyperQuiz na iOS, Facebooka i inne platformy, powiększenia zespołu i dopracowania pozostałych gier - powiedział Tomasz Mleko.

źródło: venturebeat.com

Komentarze (0)