Spółka Brand24 S.A. pozyskała prywatnego inwestora, który kupił 5% udziałów za 200 tys. złotych, wyceniając startup na kwotę 4 milionów złotych. Inwestycji dokonał Andrzej Zydorowicz, anioł biznesu i Członek Zarządu Altus TFI.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Brand24 to startup, którego specjalnie nie trzeba przedstawiać naszym czytelnikom. Od komercyjnego startu nie minęło jeszcze pół roku, mimo to spółka działa bardzo sprawnie i już może pochwalić się obsługą ponad 100 klientów oraz dynamiką wzrostu przychodów miesiąc do miesiąca rzędu 20-40%. Nic więc dziwnego, że startup prowadzony przez Michała Sadowskiego zyskał uznanie kolejnego inwestora.

- Nowego udziałowca projektem zainteresowało CAM Media. Po krótkiej prezentacji dotychczasowych wyników sprzedażowych, prezentacji produktów i planów na przyszłość, Andrzej Zydorowicz uznał, że projekt jest warty zainteresowania - komentuje dla MamStartup.pl Michał Sadowski.

To już druga upubliczniona inwestycja w Brand24. W sierpniu 2011 roku w startup zainwestowała spółka CAM Media, która objęła 30% udziałów w projekcie, wyceniając go na starcie na kwotę ponad pół miliona złotych. Jak widać był to dobry ruch.

Wycena na poziomie 4 milionów złotych, co prawda nie jest do końca miarodajna, ale na pewno robi wrażenie. Całej ekipie Brand24 gratulujemy i czekamy na wycenę rzędu 24 milionów. W końcu nazwa zobowiązuje!

Komentarze (0)