To już pewne. Flixster.com trafi w ręce Warner Bros. razem z Rotten Tomatoes.com. Kwota transakcji nie została ujawniona. Spekuluje się, że Flixster mógł kosztować od 60 do 90 milionów dolarów.

Podobno Flixsterem interesował się również Yahoo, jednak strony nie doszły do porozumienia. W marcu tego roku Warner Bros. zaczął zabiegać o jedną z największych społecznościowych filmówek na świecie. Założony w 2006 roku serwis posiada ponad 50 milionów zarejestrowanych użytkowników. Oprócz tego, w ramach transakcji Warner Bros. stał się również właścicielem popularnego serwisu z opiniami i recenzjami na temat filmów - RottenTomatoes.com. Warner Bros. zapewnia, że serwisy będą mogły funkcjonoć w pełni niezależnie.

To kolejny krok giganta filmowego w realizacji strategii wejścia w świat internetu. Wcześniej Warner Bros. rozpoczął testowanie usługi wypożyczania filmów za pośrednictwem Facebooka.

źródło: techcrunch.com

Komentarze (0)