Serwis GoMobi.pl, skupiający największe autorytety branży mobile stworzył infografikę podsumowującą ubiegły rok. Z jej treści dowiemy się o najważniejszych trendach 2012 roku, o popularyzacji mobilnych płatności oraz o zmianach w prasie drukowanej czy wzroście wykorzystania reklamy mobile. Zapraszamy!

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Styczeń to okres podsumowań i refleksji nad minionym rokiem. Przypominamy, że My również zebraliśmy najważniejsze wydarzenia branży startupowej i opublikowaliśmy nasze startupowe podsumowanie 2012 roku. W naszym zestawieniu nie zawarliśmy jednak wielu informacji dotyczących rynku mobile, dlatego postanowiliśmy przybliżyć Wam infografikę obrazującą jej najważniejsze etapy minionego roku. Jak komentuje zeszły rok wydawca GoMobi.pl, Łukasz Kłosowski?

- Ten rok, ani żaden poprzedni i następny, nie był tak zwanym "rokiem mobile". Rewolucja trwa odkąd pojawiły się na rynku urządzenia mobilne. Rok 2012 był raczej czasem rozwoju oraz upowszechniania się mobilnych technik i technologii – mówi Łukasz Kłosowski, wydawca GoMobi.pl.

Poniżej prezentujemy infografikę stworzoną przez 360interactive.pl na zlecenie GoMobi.pl.

Infografika w pełnym rozmiarze znajduje się tutaj.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)