W ostatnim dniu ubiegłego roku miał premierę kolejny startup skierowany do dzieci i ich rodziców. Dzięki ChoreMonster wręczymy wirtualne punkty naszym pociechom za wykonane założonych zadań. Startup dostępny jest jako aplikacja webowa i mobilna na systemy iOS. Podstawowa wersja dostępna jest za darmo.

Fot. Fotolia

Przygodę z ChoreMonster rozpoczynamy od pobrania aplikacji na nasze urządzenie z systemem iOS bądź rejestracji na stronie głównej startupu. Następnie dokonujemy szybkiej rejestracji, wpisując podstawowe dane, hasło oraz adres e-mail. W dalszym etapie rejestrujemy nasze dziecko, któremu będziemy zlecać zadania. Po dokonaniu powyższych kroków zmierzamy ku głównej funkcji aplikacji, czyli zlecaniu poszczególnych zadań naszemu podopiecznemu. Jak to zrobić? Wystarczy, że z ekranu głównego aplikacji wybierzemy "Chores", a następnie tapniemy w prawym górnym rogu plusik, odpowiadający za dodanie nowego zadania. Co ciekawe, najpopularniejsze zadania możemy wybrać z listy, albo wpisać je własnoręcznie. Określamy również ilość punktów zamiennych na realne, określone przez nas nagrody. Przy okazji dodajemy datę i czas, w którym zadanie powinno zostać wykonane oraz komentarz, który pomoże w jego wykonaniu.

Spodobało mi się to, że dzięki aplikacji webowej mamy wgląd do postępów naszych pociech czy historii wykonywania zadań. Każdy z zarejestrowanych dzieci również ma dostęp do swoich postępów. Zwiększając ilość zdobytych punktów otrzyma ono nowego potworka.

Model biznesowy twórców startupu opiera się na kontach premium, które możemy wykupić za 4,99 dolarów za miesiąc korzystania. Co za to otrzymamy? Za płatny dostęp odblokujemy nowe stworki, otrzymamy możliwość zakupu za punkty gadżetów dla naszych wirtualnych przyjaciół oraz dostaniemy dwa eksluzywne potworki miesięcznie. Twórcy ogłosili również, że otrzymali łącznie 1,125 miliona dolarów dofinansowania na rozwój startupu. Zgodnie z infografiką, przez 5-cio miesięczny okres beta testów, użytkownicy wykonali 314,600 zadań za co otrzymali 33,400 potworków.

źródło: thenextweb.com

Komentarze (0)