Wczoraj oficjalnie wystartował serwis Zaarly.com. Jest to startup, którego prototyp został stworzony w lutym tego roku podczas Startup Weekend Los Angeles.

Zaarly.com opisywaliśmy na naszych łamach w marcu bieżącego roku. Pomysł polega na stworzeniu platformy, która łączyłaby osoby zgłaszające zapotrzebowanie na jakiś produkt lub usługę z osobami, które są w stanie tę potrzebę szybko zaspokoić. Wszystko ma się odbywać na lokalnej płaszczyźnie. Ambicją startupu jest wykreowanie rynku na produkty i usługi, które do tej pory nie były urynkowione. Upubliczniona wersja serwisu została wzbogacona o aplikacje na urządzenia mobilne oraz Facebooka.

Historia powstania Zaarly jest jak startupowy sen. Na Startup Weekend Los Angeles serwis zdobył pierwszą nagrodę. Następnie twórcy serwisu (Bo Fishback, Ian Hunter oraz Eric Koester) zebrali milion dolarów od inwestorów, wśród których znaleźli się m. in. Ashton Kutcher, Naval Ravikant oraz Lightbank. Na konferencji SXSW uruchomiono testową wersję Zaarly. Efektem tego było obsłużenie transakcji za ponad 10 tysięcy dolarów w mniej niż dwie doby.

Najwyższa pora obudzić się ze snu. Nadszedł czas wielkiej próby dla startupu. Czy Waszym zdaniem Zaarly.com ma szansę podbić serca internautów i przetrwać na rynku?

źródło: techcrunch.com

Komentarze (0)