Jednym z głównych zadań strategii ekspansywnej działań PR jest rozważne reagowanie na trendy rynkowe. Obecnie mówi się dużo o aplikacji Vine, a właściwie o krótkich filmikach, które dzięki niej możemy nagrać. Okazuje się, że 6 sekund w zupełności wystarczy na ciekawą promocję znanych marek. Miłego oglądania.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Grafika główna artykułu pochodzi z vine.co

Aplikację Vine możemy pobrać na nasze smartfony i urządzenia mobilne z systemem iOS za darmo. Zasada działania Vine jest prosta. Na nakręcenie filmiku mamy całe 6 sekund, które możemy wykorzystać dosłownie na wszystko (oprócz treści rasistowskich, erotycznych i wulgarnych). Nagrywanie włącza się gdy przytrzymamy palcem ekran główny i zatrzymuje gdy go odłożymy. Ten czas pozwala nam na nagranie szybkiego filmiku. Aplikacja zdobyła popularność najpierw wśród amatorów filmików erotycznych, a następnie wśród kucharzy czy restauratorów promujących swoje dania.

Potencjał w tym kolejnym serwisie mikro-blogowym zauważyły również znane marki. Nagrywają więc filmiki prezentujące swoje produkty. Jednym wychodzi to lepiej, drugim gorzej. Oceńcie sami.

Jesteśmy ciekawi czy startupowcy w zaledwie 6 sekund potrafiliby zaprezentować swój produkt. Kto z Was udowodni nam, że się da? Nakręćcie filmik i podajcie nam link w komentarzu.

Komentarze (0)